Als je voor die 'lussen' gaat zul je er zowieso voor moeten zorgen dat je verstelbare bomen hebt. Het leuke van die bomen is ook dat ze onafhankelijk kunnen bewegen. Lijkt me best lastig om te maken. Maar zo te zien heb je een handige papa dus moet het best lukken.
Wij hebben aan ons lamoen nog een gedeelte waar de broekriemen door kunnen, die wel ver vooraan zit.. De ovale 'lus' is bij ons wel redelijk breed, waardoor het wel kan verschuiven.. Het verschuift echter niet superveel.. Het lamoen is ook verstelbaar.
Ik vind het trouwens wel echt een ontzettend mooi wagentje dat je papa in elkaar geknutselt heeft! Ik heb zelf ook zon handige paps.. Die kar in bovenstaande link is ook door spap gemaakt..
@horsewisper welke bedoel je die zwaar gaat trekken? mijn wagentje weegt maar 80 kilo dus dat is niet veel vergeleken met de meeste wagentjes voor mini shets. het wagentje is ook met 1 vinger weg te duwen. Voor dit wagentje gaat een mini shet komen.
@napie dat is ook slim hoe je de bomen hebt!
ik heb mijn tuigje sinds gister in huis en daar zitten veiligheidslichtogen aan dus de bomen bij mijn wagentje kunnen met van die lussen worden gemaakt.
@ areke van mij mag je kijken hoor! het is echt leuk om zelf zo'n wagentje te maken je kan hem helemaal maken zoals je zelf wilt! er gaat alleen wel een hoop tijd in zitten
iedereen bedankt voor de reacties!
ik ga zo mijn nieuwe tuigje bij die kleine passen en dan gaan we werken aan de bomen!
ja echt ieder dingentje is zelf gemaakt, maar een aantal dingen zijn gekocht dat zijn de wielen, de veiligheids haken voor de strengen en de reflectie, de rest is zelf gemaakt en inelkaar gezet.
(als je meer foto's wilt zien kan je je email adres sturen. )