[AR] Wie heeft er ervaring met parelli oefeningen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 08:42

Hahaha, ja Paintje heeft gelijk, een savvy meeting bestaat uiteraard uit het spelen!!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 15:23

Hahahahaha, dat lijkt me erg top, omdat ik dan wel weer mee kan doen , hoop ik Lachen.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 21:38

Begin van het jaar ben ik naar een "Schnupperabend" met Birger Gieseke geweest. Was erg leuk en eind Jan. heb ik toen besloten om een clinic bij hem te volgen zonder paard! Was erg leuk en ik heb er beslist veel van geleerd, maar heb des-ondanks toch besloten om m´n paard niet volgens PNH te trainen!
Ik volg al een aantal jaren 2 keer per jaar een cursus bij iemand, die ik zelf heel prettig vind! Zij werkt met een mix van verschillende methodes. Zij is altijd van mening, dat iedere methode z´n goede dingen heeft, maar dat je zelf moet bepalen wat voor jou in de dagelijkse omgang met je paard belangrijk is! Een paar maanden terug is Peter Pfister bij ons geweest om een info avond te houden. We hebben hem "gestrikt" voor een clinic op onze stal Party!! ! Helaas pas volgend jaar, omdat wij niet de beschikking over een binnenbak hebben en hij tot aan deze herfst geen plaats meer had Verdrietig ! Ik verheug me er iig waanzinnig op! Z´n methode staat mij heel erg aan en het is een zeer sympathiek figuur, zonder veel blabla! (Ik heb m´n hoop nu helemaal op hem gezet, dat we Dikke weer in een trailer krijgen en wat nog belangrijker is: dat we weer met die trailer kunnen rijden! Er in krijgen lukt op één-of-andere manier nog wel, maar op het moment dat ´ie staat, is ´ie zó bang en staat ´ie zó te wiebelen, dat hij bijna de hele trailer sloopt! Hij heeft natuurlijk 2 jaar terug een trauma opgelopen, toen hij op de autobahn in de trailer gevallen is Verdrietig ! Jaja, hoe kom je er aan/ hoe kom je er af!!!!)

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 22:01

Ja doen we een spelletjes meeting why not!! Lachen

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 11:17

hihi idee, maar ik heb geen vervoer?

celinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 17:18

uuuh ik denk dat ik iets gemist heb!!! Ik weet niet waar jullie dat willen gaan doen, en ik kan mijn paard niet meenemen....hij's nogal gek op ander terrein met andere paarden...:S

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 18:34

celinde schreef:
uuuh ik denk dat ik iets gemist heb!!! Ik weet niet waar jullie dat willen gaan doen, en ik kan mijn paard niet meenemen....hij's nogal gek op ander terrein met andere paarden...:S

...Dus uitermate geschikt om de spellen volgens PNH mee te gaan spelen Knipoog !

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 21:10

Mijn paardje is ook niet de rustigste hoor ergens anders, maar je hoeft niet te presteren toch? K zou het gewoon zien als een goeie oefening!!

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 13:55

ja, maar waar willen we het doen. ik heb geen vervoer en weet ook niet of iemand mij zou willen oppikken en of kan.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-02 17:45

Hm ja, het wordt wel moeilijk idd, we kunnen ook met z'n allen een les bij wonen, b.v van de instructeurs van inneke.
En dat met 1 paard doen en dat wij dan vragen kunnen stellen.
Is dat een goed idee?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 19:01

Ik vind het best, maar waar doen we dat dan? En met welk paard?

Met Levi kan het grondwerk wel, maar het rijden kunnen jullie dan niet zien natuurlijk.

Zeg het maar...

Paintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 08:28

adriana schreef:
Hm ja, het wordt wel moeilijk idd, we kunnen ook met z'n allen een les bij wonen, b.v van de instructeurs van inneke.
En dat met 1 paard doen en dat wij dan vragen kunnen stellen.
Is dat een goed idee?

Je kan beter zorgen dat je een aantal paarden hebt, dan kunnen er meer mensen oefenen. Bovendien ben je best wel een tijdje bezig met de spelletjes. Bij een eerste les kom je nog niet aan rijden toe.

Als je wat gaat regelen, waarom dan niet Eddy Modde zelf vragen?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 08:59

Hoe dan, iedereen zit immers met het vervoer te klooien Verward

Paintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 11:52

Ineke2 schreef:
Hoe dan, iedereen zit immers met het vervoer te klooien Verward

Hoe hadden jullie het dan voor een buitenrit o.i.d. willen regelen?

Waar een wil is, is een weg.

Is er niet een manege die mee wil doen? Je hebt iets van vier paarden nodig. Meer passen er niet in één les.
Zijn er niet vier Bokkers die op één stal staan?

Dan moet iemand Eddy mailen of hij een keer in de buurt is, anders krijg je hoge reiskosten.

Verzin iets, onderneem iets!

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 12:30

mijn knollie is weer kreupel en waarschijnlijk niet meer geschikt.
ik heb nog een welsh a maar da's wel wat klein. sym is veelste jong.