[AR] Half 9 sochtends wedstrijd hoe doen jullie dat?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Peachy

Re: Half 9 sochtends wedstrijd hoe doen jullie dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-07 12:36

Ik kon er naartoe rijden dus ik was nog bezig met inrijden zeg maar. Ze hadden tegen mij gezegd als je 1 min vantevoren bij de ingang staat is het goed. Dat doe ik dus ook nooit meer.

het voelt eig wel een beetje slecht, omdat ik niet snap dat ik buiten de tijd was hoewel mijn pony's bijna constant in galop zaten. En mijn pony's zijn 1.03 dus zo klein zijn ze niet.
Degene die eerste was reed ook met shetlanders iets groter dan de mijne en hun hadden 117 en de mijne 203 een best groot tijdsverschil dus.
Wat ik me dan afvraag is: Hoe hard moeten ze dan wel niet gaan willen ze binnen de tijd zitten? Pff
Misschien dat het op buitenterrein wel beter gaat.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 12:53

Peachy schreef:
Ik kon er naartoe rijden dus ik was nog bezig met inrijden zeg maar. Ze hadden tegen mij gezegd als je 1 min vantevoren bij de ingang staat is het goed. Dat doe ik dus ook nooit meer.
het voelt eig wel een beetje slecht, omdat ik niet snap dat ik buiten de tijd was hoewel mijn pony's bijna constant in galop zaten. En mijn pony's zijn 1.03 dus zo klein zijn ze niet.
Degene die eerste was reed ook met shetlanders iets groter dan de mijne en hun hadden 117 en de mijne 203 een best groot tijdsverschil dus.
Wat ik me dan afvraag is: Hoe hard moeten ze dan wel niet gaan willen ze binnen de tijd zitten? Pff
Misschien dat het op buitenterrein wel beter gaat.

Nee, dat je nooit meer 1 min. van te voren bij de ingang staat lijkt mij vrij logisch; ik vraag mij dan af waar je dan op dat moment zit met je verstand, sorry komt misschien beetje banketstaaf over, maar hoe kun je in hemelsnaam nou iemand geloven die zegt 'oh, 1 min. van te voren bij de ingang is príma'?! Als je er heen moet rijden (doe ik zelf ook wel eens naar een nabij gelegen dorp voor een koetsentocht) dan lijkt het mij vrij logisch dat je je pony eerst even lekker laat uitrusten, ontspannen, je moet nog wat dingen misschien in orde maken, startnummer, boekjes coupons e.d ophalen. Hoe kun je dan volstaan met 1 min. van te voren?? Knipoog

Peachy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-07 18:27

Daarmee bedoelde ze (de organisatie) voor de ingang van het parcours. Dus vrij logisch eigenlijk, maar ik had het verkeerd begrepen.
Ik vind het eigenlijk ook niet zo leuk dat je zo'n opmerking dan plaatst.
Alles was de dag vantevoren al geregeld dus het enige wat we hoefde te doen was ernaartoe te rijden en het parcours te rijden.
Niet iedereen is al zo ervaren! Dit was pas onze 2e x op wedstrijd dus zou het fijn zijn als je daar wat meer rekening mee hield.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 19:11

Jammer dat daar een foutje in is geslopen, daardoor heb je waarshcijnlijk niet echt een lekkere voorbereiding gehad.
Voor de volgende keer: er wordt meestal geadviseerd om 1 uur van tevoren aanwezig te zijn op een wedstrijd. Als het dan inloopt heb je ook nog tijd genoeg om je voor te bereiden. Je hoeft niet te springen bij het secretariaat als er nog 4 mensen voor je zijn, etc.

Peachy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-07 11:08

Bedankt voor je tip, ik zal het onthouden Lachen

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 13:12

Peachy schreef:
Daarmee bedoelde ze (de organisatie) voor de ingang van het parcours. Dus vrij logisch eigenlijk, maar ik had het verkeerd begrepen.
Ik vind het eigenlijk ook niet zo leuk dat je zo'n opmerking dan plaatst.
Alles was de dag vantevoren al geregeld dus het enige wat we hoefde te doen was ernaartoe te rijden en het parcours te rijden.
Niet iedereen is al zo ervaren! Dit was pas onze 2e x op wedstrijd dus zou het fijn zijn als je daar wat meer rekening mee hield.

Oké, als ik dat wist, had ik anders gereageerd. Maar je hebt het er zélf zo neer gezet, er is verder door jou in je reactie geen verdere uitleg hierover gegeven; je hebt het alleen maar over 1 min. voor aanvang voor de ingang staan... Dan kun je zulke reacties verwachten....

Ik vind mijn opmerking eigenlijk vrij logisch, als je het anders had geplaatst zodat iedereen het zou snappen, had ik anders gereageerd...

katrien13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 22:53

Ik zou de pony's een dag van tevoren al gaan poetsen (en vlechten evt.)
En dan een deken op. En het weiland ook een dag van tevoren al mestvrij maken zodat ze niet zo smerig worden. Je kan evt. de staart invlechten en er antiklit in doen.
succ6!