Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Peachy schreef:Ik kon er naartoe rijden dus ik was nog bezig met inrijden zeg maar. Ze hadden tegen mij gezegd als je 1 min vantevoren bij de ingang staat is het goed. Dat doe ik dus ook nooit meer.
het voelt eig wel een beetje slecht, omdat ik niet snap dat ik buiten de tijd was hoewel mijn pony's bijna constant in galop zaten. En mijn pony's zijn 1.03 dus zo klein zijn ze niet.
Degene die eerste was reed ook met shetlanders iets groter dan de mijne en hun hadden 117 en de mijne 203 een best groot tijdsverschil dus.
Wat ik me dan afvraag is: Hoe hard moeten ze dan wel niet gaan willen ze binnen de tijd zitten? Pff
Misschien dat het op buitenterrein wel beter gaat.
Peachy schreef:Daarmee bedoelde ze (de organisatie) voor de ingang van het parcours. Dus vrij logisch eigenlijk, maar ik had het verkeerd begrepen.
Ik vind het eigenlijk ook niet zo leuk dat je zo'n opmerking dan plaatst.
Alles was de dag vantevoren al geregeld dus het enige wat we hoefde te doen was ernaartoe te rijden en het parcours te rijden.
Niet iedereen is al zo ervaren! Dit was pas onze 2e x op wedstrijd dus zou het fijn zijn als je daar wat meer rekening mee hield.