Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Faux schreef:"vroeger" is op een manege. Nu staan ze aan huis. Ook hier is het nog een tijdje goedgegaan en daarna ineens niet meer. ik kan geen gebeurtenis of periode aanwijzen waardoor het evt. zou kunnen komen.. Nu is er dus niet veel anders, behalve dat het rustiger is op stal. Hij staat meer buiten juist.
Wat voor voer ?
Muesli met lucerne en hooi.
ellepel schreef:die paarden waar hij bij instond...wat voor type paarden waren dat??
mijn pony was altijd de draak,jagen, vechten en net zo lang achter anderen aanzitten tot ze in de draden hingen.
ik ben met hem verhuisd, hij stond lang alleen, eerste geprobeerd met 2 shetten erbij,maar de zwarte shet bleef hij achteraan jagen,dus toen weer alleen..
toen kwam er een veulen op stal,merrieveulentje en die hebben we bij hem gezet,
hij was net papa,waar veulen was was hij ook,en ging echt supergoed. veulens vormen geen bedreiging he?
valt te proberen![]()
maar nu staat hij in een groepje van 2 merries en nog een ruin.zijn inmiddels nog wat veulens bij gekomen en die staan nu ergesn anders bij elkaar.
karakter van de paarden die nu bij hem staan is cool, zijn stuk voor stuk geen dieren die van hem onder de indruk zijn.
als hij wil jagen kijken ze hem aan alsof hij gek is , en gaan geen stap opzij.![]()
werkt heel erg goed,pony blij. en ik blij.
JoviBan schreef:Faux:
Je hebt twee keer een reading laten doen. Is hem toen ook 'gevraagd' of is er 'gekeken' naar dit agressieve gedrag? Wat geeft Rowygo daar zelf over aan?
Dit lijkt me namelijk essentieel om te weten. Dàn kun je ook denken aan 'oplossingen', omdat er dan pas werkelijk zicht is op de oorsprong van zijn gedrag.
Faux schreef:Ik heb hem uitgebreid gevraagd waar dit gedrag vandaan komt, waarom hij zo boos is, en als enige antwoord gaf hij over de paarden die bij hem hebben gestaan; "Dat is mijn vriendje niet"