[VD] Heb pony acht maanden, kan ik verder dan de basis?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_W

Re: [VD] Heb pony acht maanden, kan ik verder dan de basis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 21:07

Aan jou site en die van Pink_horizon heb ik echt veel gehad! Lachen

Ze kan het! Ze kan "nee schudden", het heeft 2 dagen geduurd máár ze doet het! Haha!
Vandaag stond ze zelfs de hele tijd tijdens het poetsen nee te schudden Clown Dit heb ik gewoon genegeerd Tong uitsteken

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 21:18

Heel goed Tong uitsteken De mijne kent het al een hele tijd, maar ik hoef maar een vinger op te steken en ze begint nog te schudden Clown Of ze het ooit afleert weet ik niet, maar ik beloon d'r iig niet Vork

Linda_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 22:24

Ik beloon het niet als ik het niet vraag.. Zodra ik het vraag beloon ik het natuurlijk wél Haha!

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 22:39

Haha MoonWencke ik hoor hier een bekend probleem. Pippi lijkt wel verslááfd aan het nee schudden haha. Ik hoef bijna maar naar dr oren te kíjken of ze schudt al. Uiteraard wordt het niet beloond maar ze blijft het doen. Misschien vinden ze het zelf gewoon wel leuk om te doen haha Haha!

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 22:46

Ik denk het ook Haha! Zo was het kusje ook een hele tijd 'in'. Zodra ik dan naar d'r toe ging, kreeg ik meteen een kusje ter begroeting Tong uitsteken Niet zo leuk als ze eerst een hele tijd in het zand heeft liggen neuzen Nagelbijten / Gniffelen

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 22:56

hahaha dat doet één van mn twentertjes U'neill ook. Sochtends als ik ga voeren hangt ie altijd met zn hoofd al over de deur heen (kleine pony hoge deur neus steekt er altijd zo net overheen) en toen heb k m geleerd n kusje te geven op commando. En nu iedere ochtend krijg ik zonder pardon een fikse kus over de deur heen als ik aan kom lopen (vaak met tong erbij Tong uitsteken) maar daar moet ik altijd wel heel erg om lachen, zo'n lieve actie, want bijten zal ie nooooit doen. Tis echt ons begroetingsritueel geworden sochtends Lachen

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 14:08

als ze alles goed weet, dan zou je wel verder kunnen, wat al iemand zei, voetje hoofdschudden, flemen etc.

Linda_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 20:35

Kusje geven kan ze ook (door het voergat van de stal..) als ik haar kusje laat geven als ik naast haar sta wordt ze soms iets té ongeduldig en háp Tong uitsteken
Wil dit gaan leren vanuit het targetten Lachen