fietja aan de lange lijnen {FOTO"'S}

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zappa

Re: fietja aan de lange lijnen {FOTO"'S}

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 20:38

jammer dat er zo word gereageerd vooral als je om een mening vraagt
ik denk ook dat je beter een singeltje kan kopen waarmee de teugels hoger zitten , dus veiliger en eigenlijk hoe het hoort
(kijk naar de foto s van eliine , ziet dat er niet wat comfortabeler uit voor de pony)

het lijkt me niet fijn voor jou en je pony want volgens mij heb je nu totaal geen contact met je ponytje en dat lijkt me jammer en voor mijn gevoel lijkt het of er nu een beetje in haar mond getrokken word met de lijnen zo onder het singeltje door (ikk snap ook niet hoe je haar stuurt nu)
en als je haar wel voor de kar wilt gaan beleren zul je toch zoiets moeten aanschaffen
en weet je dat iets afleren moeilijker is dan aanleren begin hier zosnel mogelijk mee zou ik zeggen
en deze singeltjes zijn trouwens ook niet al te duur
verder schat ik dat er meer dan 10 mensen zijn die dezelfde mening hebben dus misschien zit er een kern van waarheid in ?
ik vind het gewoon jammer dat je er zo op reageert want iedereen wil je hier allen maar helpen
in ieder geval hoop ik dat je alle info en advies gaat opvolgen want dan zul je merken dat je pony het (nog) leuker gaat vinden

en iedereen heeft foutjes gemaakt toen we jonger waren maar de bedoeling is dat we ervan leren

verder veel plezier met je ponytje

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 21:02

En ik ben het helemaal met Zydeco eens! Zij, ik en nog een aantal mensen proberen je advies te geven! En niet iedereen brengt dat met de zelfde woorden MAAR de bedoeling is wel hetzelfde! Jou en je pony beter op weg proberen te helpen. Ik spreek uit ervaring (zie mijn foto eerder in het topic) dat het voor jezelf en voor je pony veel fijner is om met een schoftje met ringen te lopen. Zoals ik ook al had gezegd vind ik dat je pony al leuk loopt en je bent al zeker een stukje op weg maar het kan beter en leuker! Probeer iets met het advies te doen ipv van alleen commentaar terug te geven, en dan zal ik graag nieuwe foto's van je zien!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 22:32

Volgens mij zijn wij 'reagerdeers op dit topic' het allen zo'n beetje eens, alleen wijken de TS en 'mariekepiet' daar een beetje van af Knipoog Maarja, aan de TS of ze iets doet met de bruikbare tips en adviezen Lachen

amyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 18:48

Tja...mariekepiet...als jij je daar bij voelt is het aan je eigen om dat te denken hé...ik verwijt niemand iets. Vindt het alleen vreemd dat je ineens zo reageert en je erbij rekent...dit moet toch iets betekenen.
Ik heb vriendelijk gereageerd en dan wordt ik afgeblaft...Sorry maar een beetje respect kan ook. In iemand zijn onderschrift op bokt staat: het is makkelijk om iemand af te breken en uit te maken die je niet kent. Ik probeer vriendelijk te doen en jij begint vervelend tegen mij te doen. SOrry maar dan ben je inderdaad wel penny als je zo doet en geen tips aanneemt die goed bedoeld zijn!!

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 16:03

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 21:23

mijn shet heeft ook een longeersingel, maar ik kan niet echt meepraten op dit topic, want ik longeer nooit met dubbele lijn, maar ik ben het er wel mee eens dat je misschien wat rustiger kan reageren,, het is de mening van een ander, en die is nooit fout.. maar goed, dat ik mijn mening he

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 18:14

lauwie_fiet schreef:
jah maar er zijn haast geen longeer singels voor shettjes
een longeer singel bedoel je toch ??
xxx laura

ik heb er ook 1 voor me shet, ik denk dat alleen hard moet zoeken Tong uitsteken