Is NH wel 'natural'???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Is NH wel 'natural'???

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 16:13

Wat iemand die NH beoefend graag wil zien is, dat het effect heeft. Dus leer je hem eerst de kunstjes om hem te laten zien dat het effect heeft, en laat je het getoonde even bezinken, leg je hem daarbij uit wat hij heeft gedaan en wat hij heeft gezien. En bij mensen die audiovisueel ingesteld zijn - en dat zijn er een heleboel - werkt dat veel beter dan met een boek op de bank te zitten en het als droge theorische stof tot je te nemen, voordat je ermee aan de slag kunt.

Wees eens eerlijk: lees jij de gebruiksaanwijzing als jij een nieuw apparaat hebt gekocht? Je gaat toch ook eerst uitvissen hoe het zit en haal je er later de manual bij?

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 17:04

Hangt een beetje af van het apparaat, maar ja, ik heb de neiging om op z'n minst in de handleiding te bladeren voordat ik aan het apparaat zelf ga prutsen. Ben opgegroeid in één huis met een zootje techneuten die nogal nadruk leggen op het verschijnsel RTFM Haha!
Ik wil nou eenmaal eerst weten hoe dingen werken en liefst ook waarom dat zo is, techneuten neigingen dus Haha!

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 15:36

Ik ben het er ook mee eens, dat we nooit 100 % natural kunnen omgaan met onze paarden. Daar zit de evolutie voor iets tussen, dit kunnen we niet omdraaien. We kunnen wel proberen de natuurlijke levenswijze van paarden te respecteren en daar zoveel mogelijk naar te streven.

xxLientjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 15:38

AstraGirlie schreef:
Ik ben het er ook mee eens, dat we nooit 100 % natural kunnen omgaan met onze paarden. Daar zit de evolutie voor iets tussen, dit kunnen we niet omdraaien. We kunnen wel proberen de natuurlijke levenswijze van paarden te respecteren en daar zoveel mogelijk naar te streven.

Inderdaad AstraGirlie, de tijd van 100% natural is voorbij, wat we niet meer terug kunnen draaien. Knipoog

Gr.Lientje