Vanochtend was het zo ver!
Eerst tuig aangepast en 2 gaatjes langer gemaakt, hoofdstel paste goed. Zo rondje gestapt aan de hand (eerst zonder en toen met hoofdstel). Kar in midden van de bak gezet en samen dat ding bewonderen en besnuffelen 
ging allemaal superrelaxt, dus [***] met koppie naar de kar toe beetje tussen de bomen gezet, ging ook top! en toen..... omdraaien, stilstaan, en kar er voorzichtig achter zetten...
en [***] stond

bomen? owww oke 
vastgemaakt.. alles relaxt! voorzichtig gestapt. even raar van ow er hangt wat aan maar woeiii daar ging ie
toen iemand op de bok en iemand ernaast. de bak was zo zwaar dat we stukje het erf (asfalt) op zijn gegaan en dat trok meteen stukken makkelijker voor [***] 
stukje rechtdoor gedaan mooi omkeren alsof ie altijd al iedere dag dat deed hihi 
en toen terug en aftuigen. KLaar! 
[***] vond het geweldig al die aandacht en al die mensen die zo vaak braaaaaaaaaf zeiden en snoepjes gaven hahaha
hij was echt uberstoer, uberrelaxt, uberbraaf..
heb wel traantje weggepinkt 
mijn grote droom eigen poownie voor de kar.. en opeens is daar die dag dan.. wouw *zucht diep*
wil viv en andy nog even heul erg bedanken dat ze deze droom hebben waargemaakt 
en er komen fotos en filmpjes

Ik luvvvv mijn supervjellie