Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
quintusgl schreef:maar dan moet je wel weer vertrouwen in je paard hebben.
willekuss schreef:Wat jij zegt Nicky, heb eergisteren even in het ziekenhuis gelegen, Fries aan de kletter/hol.......na 1,5 Km tegen een boom aan, was NIET te sturen/om te trekken of wat dan ook. Geschrokken van een brommer met kapotte uitlaat pffffff.......
Ik reed bitloos met Monty halster, weet niet meer wat te doen in het vervolg, de vraag van :"had ik bitje ingehad".......had ik m dan nog om kunnen trekken. Krijg nu veel reacties van mederuiters dat je toch altijd nog meer te vertellen hebt MET bit. Ben erg aan het twijfelen nu. Wat is wijsheid? Moet je wel vertellen dat het paard van Ollie voorop liep en als eerste vertrok, weet het niet meer om je eerlijk te zeggen. Gelukkig had ik een cap op en heb ik enkel de boom geraakt met oogkas want mijn cap ving de grootste klap op. Wat hechtingen, blauw oog en een beurs en blauw lichaam en korte checkup en fotoos in het ziekenhuis................wat een geluk!