nederlands talige boeken/films

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

callippo

Re: nederlands talige boeken/films

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 00:11

Ga dan JUIST parelli doen Lachen

De engelse tekst op de DVD's wordt vrij langzaam gesproken en alles heeft te maken met paarden. Een ideale manier om juist beter te worden in Engels Lachen
Woordenboek erbij en evt internet voor de echte paarden-termen en je zult zien dat engels leren veel leuker is als het onderwerp je echt boeit Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 13:39

domiekje schreef:
ik leer ook niet voor school maar gewoon als ik weer blijf zitten kan ik men paard wel op men kop schrijven (leer dus eigenlijk voor men paardje) Bloos

Als je het niveau echt niet aankunt, zou ik het zeer gemeen vinden als je daarvoor bestraft wordt. Als je er echter met de pet naar gooit...tja.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 14:37

Engels leren door middel van paardenboeken, dvd's etc. is het leukste wat er is. Maar nu heb ik ook geen moeite met Engels. Waar ik iets meer moeite mee had was Duits, daar heb ik op de middelbare school ook geen eindexamen in gedaan. En nu heb ik zo'n 20 boeken in het Duits over een bepaald ras Haha! en dan leer je ook sneller de taal te beheersen.

Het Level I pakket is daar geschikt voor en je kunt bepaalde woorden ook hier vragen. Want sommige paardentermen staan niet in een woordenboek...

domiekje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-06 18:09

Cassidy schreef:
domiekje schreef:
ik leer ook niet voor school maar gewoon als ik weer blijf zitten kan ik men paard wel op men kop schrijven (leer dus eigenlijk voor men paardje) Bloos

Als je het niveau echt niet aankunt, zou ik het zeer gemeen vinden als je daarvoor bestraft wordt. Als je er echter met de pet naar gooit...tja.

ik gooi er egt niet met de pet naar....ik leer 4 uur per dag vaak ben ik van na schooltijd tot 11 uur bezig met men huiswerk/leerwerk. Huilen
terwijl men vrienden vaaak maar 2 uurtjes nodig heben, aleen ik doe in het weekend niet zo veel (dus daarom denken men ouders dat ik niet zo veel doe maarja het gaat nu wel goed heb maar een verlies punt Pling