Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jonge_Monte schreef:Ik heb hem ook niet, en hoef hem ook niet.
Vind dat allemaal geldklopperij.
Denk jij als je je bewijs hebt dat je almachtig bent??
Dus niet.
Spreek uit ervaring
Ibalia schreef:Moet ik me nu aangesproken voelen
Jonge_Monte schreef:Ibalia schreef:Moet ik me nu aangesproken voelen
Nee hoor, was niet gericht bedoeld
Jord schreef:Maar AlbertineN wat wil je er mee bereiken dan als je bekende paardenmensen vindt die er tegen zijn? Dat het afgeschaft wordt? Of veranderd?
Sjonniej schreef:Albertine_N schreef:Universitair achtergrond artikel. Ja Ja. En mss nog navolging in geprinte versie
Dat is de bedoeling
Nado schreef:Albertine, plaats je hier straks een samenvatting van je artikel (wellicht zonder noemen van namen) als je klaar bent ?
Albertine_N schreef:Yep Sjonniej. Dank! En mijn volgende achtergrond artikel heeft als onderwerp 'De Geringe Aandacht in het Onderwijs voor Aandachtig Lezen en het Gevolg daarvan op Fora'.
Dennis schreef:Een klas genoot heeft ze allemaal (enkelspan, 2span en lang span) en geeft cursussen(via de manege waar hij werkt), en zelfs hij ziet er het nut niet van in.
Ik heb hem niet en ik hoef hem ook niet, met dat ding ga ik echt niet in eens beter of veiliger mennen.
Bertvr schreef:het is nu verplicht dusss
Bertvr schreef:
Albertine_N schreef:Achenbach draait zich nu vast om in z'n graf nu zijn mensysteem en dit cursusje synoniemen dreigen te worden
Albertine_N schreef:Jah en nog snel quoten ook![]()
Menno? Bennoof er duikt ineens een eeneiïgetweelingbroer op...
Albertine_N schreef:Wil Manie voortaan op haar spelling letten aub![]()