Bandida schreef:Kan die cantle er af? of een pak achteruit? Als het waar is wat ons hier opvalt dan zou je zit beter moeten zijn zonder cantle. Testje?
Die vraag had ik hierboven al beantwoord.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bandida schreef:Kan die cantle er af? of een pak achteruit? Als het waar is wat ons hier opvalt dan zou je zit beter moeten zijn zonder cantle. Testje?
Bandida schreef:Ja, er had @ Appie voor moeten staan.
Bandida schreef:ik ben nieuwsgierig omdat het er enerzijds zeer oncomfortabel uitziet op vlak van ruiterhouding, 't is te zeggen, op de schaarse foto's die ik al gezien heb. Maar anderzijds wel een erg interessant systeem heeft om de singel en beugels te bevestigen. Heeft iemand ervaring met het zoeken naar een juiste balans voor paard en ruiter door hier mee te sleutelen?
Antheman schreef:
Citaat:
Citaat:Je kunt een testzadel aanvragen, dat weet je he.
Antheman schreef:Op die zitfoto had ik mijn beugelophanfing nog niet een gaatje naar achteren geplaatst. Het is geen kunststof, maar metaal overigens.
Bandida schreef:Antheman schreef:Op die zitfoto had ik mijn beugelophanfing nog niet een gaatje naar achteren geplaatst. Het is geen kunststof, maar metaal overigens.
Ik bedoelde eigenlijk de kunststof van de riemen en de onderzijde.