Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Visconti schreef:Volgens mij doet het er op dit moment niet toe of het natural of normal is
marleen_usar schreef:Hij krijgt genoeg beweging daar ligt het niet aan, het gaat er om dat hij oppeens is gaan bokken.Ik heb nu iemand gevonden die er ook op gaat rijden.
Sizzle schreef:Ik denk namelijk echt dat het bokken is gekomen omdat je met een halster amper een trekbeweging van je paard kunt corrigeren. Als hij zijn hoofd omlaag wil brengen om te bokken, kan hij je simpelweg meetrekken. Met een HM kon je dat wel corrigeren (al is het maar onbewust) omdat het zeer doet op zijn neus als hij gaat trekken.
JoviBan schreef:marleen_usar schreef:Hij krijgt genoeg beweging daar ligt het niet aan, het gaat er om dat hij oppeens is gaan bokken.Ik heb nu iemand gevonden die er ook op gaat rijden.
Vertel eens? Er is geen wei en je doet hem niet in de losgooibak. Dus ik ben erg benieuwd wat jij onder "genoeg beweging" verstaat.
runningkawa schreef:Hulpteugel weg
Dat arme dier wil alleen maar ff zijn energie kwijt en dan knoop jij hem als straf nog ff vast ook.
Ga aub met spoed een andere stal zoeken waar je paard zijn energie wel kwijt kan.
cindysponys schreef:Mag ik vragen waarom het niet (meer) ging zonder bit?