Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roosjesgat schreef:Even een vraagje, als er geen schuilstal is, kan een paard dan met regen en wind sneeuw ijzel enzo wel buiten staan??? (24/7)
Tolstoj schreef:Hoe kijken jullie aan tegen de berichten van paarden met atypische myopathie (goed geschreven?) Iets wat In Engeland, Duitsland, Belgie en sinds dit jaar ook in Nederland voorkomt na een storm in het najaaar met flinke temperatuur daling. Dit is alleen nog maar gezien bij paarden die 24/7 buiten staan?
Ik ben geen natural maar dat soort berichten zouden mij meer verontrusten dan het weer opzich. (waar een paard inderdaad gewoon tegen kan)
Even voor de goede orde dit is niet als kritiek bedoeld op het feit dat jullie je paard lekker het hele jaar buiten hebben staan maar als serieuze vraag.
Jennyxx schreef:Ik snap dat je een beetje ongerust bent. 24/7 buiten kan prima, maar dan wel met een schuilstal! In de natuur zijn de paarden ook altijd buiten, maar dan schuilen ze wel onder rotsen en dergelijke. En dat vergeten sommige mensen weleens. Die zetten hun paard swinters dag en nacht buiten zonder schuilstal. En da's wel een beetje zielig....
Zaina schreef:ja maar mensen van een storm krijgt je paardje niks hoor... ze zijn zo gemaakt dat ze daar wel tegen kunnen. zeker de sobere rassen
Lenneke_ schreef:Zaina schreef:ja maar mensen van een storm krijgt je paardje niks hoor... ze zijn zo gemaakt dat ze daar wel tegen kunnen. zeker de sobere rassen
Goh