Dorian_Gray schreef:Kan aan mij liggen, maar opmerkingen van "levensgevaarlijk" mogen maar één keer gemaakt worden (want: "Dan weet ik het wel"), maar opmerkingen van "leuk karretje" mogen er tot in de hersenstam worden ingewreven?
Geen van beiden. Als het duidelijk is dat het punt gemaakt is (en dat geldt zowel voor de opmerking ' gevaarlijk' als voor de opmerking ' leuk karretje') is het niet de bedoeling dat nog eens voor de 10e of 100e keer te posten. Dergelijke posts kunnen dan ook verwijderd worden. Ik zeg expres 'kunnen', want (helaas) ook de mods hebben een prive-leven en is er in de praktijk geen tijd om dat soort dingen te doen.
Omdat aan de andere kant er altijd ook een boel commentaar komt op het sluiten van topics waar er geen dringende reden voor is, laat ik dit topic open. Niet met de bedoeling dat iedereen nog eens dunnetje de reeds geplaatste posts kan herhalen, maar wel met de bedoeling dat er een aanvullende post geplaatst kan worden. Er zijn best nog vragen te bedenken die nog niet gesteld zijn.
Moderatoropmerking:
Ondertussen wordt er wel over doorgel*ld terwijl ik speciaal het verzoek gedaan heb dat niet meer te doen, dus hier nogmaals het verzoek er over op te houden: neem nou maar aan dat de TS de boodschap wel binnen heeft. En als ze de boodschap niet binnen heeft gekregen, dat het dan vergeefse moeite is het alsnog te proberen.