[AR] Lang trainen en klussen wordt beloond

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ZEJA

Re: Lang trainen en klussen wordt beloond

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 20:32

En ook ik ben niet gediend van pb's

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 20:39

Moderatoropmerking:
Misschien wordt het tijd om weer eens on topic over het opknappen van het karretje te reageren? Bij voorbaat dank namens het modteam.

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 20:41

Sommige dingen kun je gewoon beter van een ander aannemen en er niet over in discussie gaan.
Dat heeft geen zin in dit geval.
En als je er toch zelf achter moet komen geeft dat heel veel spijt later...

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 20:43

lieverd, ik geloof het allemaal wel, en ja, zal het ook meenemen, kheb nergens beweerd dat jullie ongelijk hebben of dat ik jullie adviezen in de wind sla?

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 20:43

Je hebt je wagen mooi opgeknapt.
Luister alsjeblieft wel even naar de andere reacties.
Het zou zonde zijn dat er toch een ongeluk gebeurd en alles kapot of gewond of getraumatiseerd is.
Je hebt ook een leuke pony trouwens.

passieX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 20:47

eeii ze is blij met har karretje en wil het jullie showen en dan gaan we daar over zitten klagen! oke.. 't is misschien wel wat beter om hoofdstel te doen maar toch! zei is blij dus!

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 20:53

@passieX: Ik geloof dat ik ook heb gezegd dat het wagentje mooi is opgeknapt en dat ze een leuke pony heeft.
En ik denk (weet het zeker) dat de opmerkingen van de rest (veelal ervaren menners) niet zijn om de TS af te zeiken maar om haar te waarschuwen voor de gevaren die op de loer liggen en vooral omdat de gevolgen veel ernstiger kunnen zijn dan OHZ.

sorry Ibbel, kon het niet laten nog even te reageren Bloos

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 09:21

denk dat ze het wel begrepen heeft....ook wel na de 1e en 2e keer dat mensen er iets over zeiden!

Super werk gedaan met je karretje, ziet er een stuk mooier uit! Veel plezier ermee!!!

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 09:34

Karretje is er zeker op vooruit gegaan...

Maar verder ben ik het helemaal met de andere menners eens... Gelukkig is het deze keer goed gegaan maar wees de volgende keer echt verstandiger!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 09:37

mooi opgeknapt zeg je karretje!!
leuk gedaan Lachen et is erg chique van geworden.

veel plezier ermee en dat het maar vele kilometers mag gaan maken Haha!

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 16:36

hij is mooi geworden Knipoog
veel plezier met mennen

Dorian_Gray

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 17:59

Kan aan mij liggen, maar opmerkingen van "levensgevaarlijk" mogen maar één keer gemaakt worden (want: "Dan weet ik het wel"), maar opmerkingen van "leuk karretje" mogen er tot in de hersenstam worden ingewreven?

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 19:07

Citaat:
maar opmerkingen van "leuk karretje" mogen er tot in de hersenstam worden ingewreven?

Haha!

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 19:10

Dorian_Gray schreef:
Kan aan mij liggen, maar opmerkingen van "levensgevaarlijk" mogen maar één keer gemaakt worden (want: "Dan weet ik het wel"), maar opmerkingen van "leuk karretje" mogen er tot in de hersenstam worden ingewreven?

Dat is bokt toch Knipoog

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 19:25

Dorian_Gray schreef:

Geen van beiden. Als het duidelijk is dat het punt gemaakt is (en dat geldt zowel voor de opmerking ' gevaarlijk' als voor de opmerking ' leuk karretje') is het niet de bedoeling dat nog eens voor de 10e of 100e keer te posten. Dergelijke posts kunnen dan ook verwijderd worden. Ik zeg expres 'kunnen', want (helaas) ook de mods hebben een prive-leven en is er in de praktijk geen tijd om dat soort dingen te doen.

Omdat aan de andere kant er altijd ook een boel commentaar komt op het sluiten van topics waar er geen dringende reden voor is, laat ik dit topic open. Niet met de bedoeling dat iedereen nog eens dunnetje de reeds geplaatste posts kan herhalen, maar wel met de bedoeling dat er een aanvullende post geplaatst kan worden. Er zijn best nog vragen te bedenken die nog niet gesteld zijn.

Moderatoropmerking:
Ondertussen wordt er wel over doorgel*ld terwijl ik speciaal het verzoek gedaan heb dat niet meer te doen, dus hier nogmaals het verzoek er over op te houden: neem nou maar aan dat de TS de boodschap wel binnen heeft. En als ze de boodschap niet binnen heeft gekregen, dat het dan vergeefse moeite is het alsnog te proberen.