Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
rakmon123 schreef:Tuurlijk is het met bit makkelijker omdat je paard dan hartstikke zeer doet in zijn mond dan moet hij wel nageven.
Die man op de foto doet het duidelijk met liefde voor paarden!
silverdapple schreef:rakmon123 schreef:Tuurlijk is het met bit makkelijker omdat je paard dan hartstikke zeer doet in zijn mond dan moet hij wel nageven.
Die man op de foto doet het duidelijk met liefde voor paarden!
Een paard valt niet onder dwang nageeflijk te rijden. Een bit betekent niet meteen dat je het paard zeer doet. Ik denk dat je eerst de bovenstaande reacties wat beter had moeten doorlezen, want daar staat letterlijk in uitgelegd wat nageeflijkheid is, hoe je het kunt bereiken en wat voor een rol het bit in nageeflijkheid speelt.
@Evaxxx dan moet je beter zoeken denk ik zo...
Bizzybijtje schreef:[ Afbeelding ]
Oh ja! Nevzorov met zijn bitloze rijerij.
Ik geloof eerlijk gezegd niet zo in het bitloos nageven. Het kan zeker, maar de krulletjes die je bij nevzorov en honza blaha (?) ziet zijn gewoon niet natuurlijk en aangeleerd. Voor het beeld wellicht.
bruja schreef:Bizzybijtje schreef:[ Afbeelding ]
Oh ja! Nevzorov met zijn bitloze rijerij.
Ik geloof eerlijk gezegd niet zo in het bitloos nageven. Het kan zeker, maar de krulletjes die je bij nevzorov en honza blaha (?) ziet zijn gewoon niet natuurlijk en aangeleerd. Voor het beeld wellicht.
dat is dezelfde man? ......![]()
is hij zo'n oplichter of is dit heel toevallig een vreselijk onhandelbaar paard waar hij toevallig even op zat en die nu ook netjes zonder hoofdstel loopt...?
rakmon123 schreef:Nou kijk dan maar eens naar deze, https://m.youtube.com/watch?v=AOKMewVCMHY
Elinex304 schreef:rakmon123 schreef:Nou kijk dan maar eens naar deze, https://m.youtube.com/watch?v=AOKMewVCMHY
Van dat filmpje klopt geen zak.. Ze zeggen daar dat het bit in het gehemelte prikt en dat kan helemaal niet.. Dat kan alleen als je de teugels naar onder trekt en aangezien je OP een paard zit kan dat niet.. Er wordt gewoon uitgegaan van een ruiter met een harde hand.