ben nu aan het uitprinten Alleen is het inktpatroon bijna op En print dat ding gekleurd uit papa blij Kben ook zoo`n rund maar goed.. hopenlijk blijft de printer een beetje doorgassen wil naar bed
Had al een paar keer de site gezien, heb dus meteen enthousiast op print gedrukt, zag daarna pas de teller op 180 staan. Twee uur later was ik 186 pagina's rijker. Moest zelfs naar de buurman rennen omdat mijn papier op was. Maar was alle inkt meer dan waard, vind het een prima naslagwerk, ook voor niet naturals!!:D
als je het boek ut print zoals ik heb gedaan moet je eerst naar instellingen gaaan en ipv een gewone afdruk -> snel consept nemen neemt veel minder inkt en zo
Ach volgens mij kun je het boek ook bestellen voor (als ik het juist heb) 30 euro. Dan ben je met printen goedkoper uit. Heel veel mensen leggen rustig 45 euro neer voor een Anky pad en nog erger bijbehorende bandages (terwijl het gros van de mensen niet eens behoorlijk kan bandageren en daarmee erg veel schade aanrichten) Terwijl de meeste paarden blijer worden van een baas die het boek heeft gekocht of uitgeprint, dan van een nieuwe kleur Anky pad en dan hou ik mijn mond maar verder over de bandages.