[AR] Uden; was leuk!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

froukje_daan

Re: Uden; was leuk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 16:01

DendroFleur schreef:
Ook voor ons een geslaagde wedstrijd. Na een mindere dressuur en een foutloze vaardigheid stonden we tweede (en dus laatste Clown ) en moesten we in de marathon ik dacht 20 sec inhalen. En dat is dus prima gelukt. We hebben 70 sec ingehaald alleen was er protest aangetekend tegen de waterbak omdat bij ons de sproeiers niet aan stonden maar zelfs zonder deze hindernis zijn we:
Nederlands Kampioen Tandem geworden.
Marja heeft dus een mooie afsluiting van haar klasse drie.
En Jan Ranzijn kampioen 4-span dus de Kop van Noord-Holland heeft zich goed gepresenteerd.

Ik vond het een mooie wedstrijd met erg goede hindernissen. We vonden alleen de start van het A-traject onduidelijk en zijn er 's ochtends voor de zekerheid toch maar even heen gefiets. En al het zand is met lenzen wel erg lastig dus de marathon maar met zonnebril op gegroomd. Helaas kon ik niet bij de prijsuitreiking zijn ivm met trainen van het appaloosateam in Nijkerk maar ik hoorde dat de uitslagen snel bekend waren. Dus zeker een hulde voor de organisatie want die hebben toch echt een noodscenario gehad. Twee ongelukken en een bijna-ongeluk is toch een nachtmerrie. Als je dat in de hand kan houden vind ik het echt top. Hoop dat de ongelukkigen snel en goed herstellen. Mijn vriend heeft pas klem gezeten tussen 2 containers en ook een aantal gebroken ribben en een gekneusde long opgelopen en weet dat je daar toch een tijd door uit de running bent.

haha noord holland gaat het maken !!!!!!! noord-holland rules Tong uitsteken

Mirannda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 17:21

ardo_iggy die marathon wagen dat is er ene van jasperse of niet..? mOooie foto's

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 18:58

knolliegirl schreef:
ardo_iggy die marathon wagen dat is er ene van jasperse of niet..? mOooie foto's

Welke marathon wagen.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 21:27

Ja die ene Clown

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 21:29

Of toch die andere???

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 23:16

of die rode?

DoEwA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 08:32

ik heb nog wel even wat te vertellen over de toeschouwer..
zoals er al gezecht is heeft die een zwaare ribben kneuzing (michien toch gebroken maar ze zijn hem nog helemaal aan het onderzoeken) hij heeft ook 1 zwaare long ontsteking en daarvoor licht die aan een beademing...

verlopig licht die nog in het ziekenhuis en mag niet naar huis..!! Boos!

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 09:32

Ligt hij nog steeds in Veghel in het ziekenhuis of al dichter bij zijn woonplaats.

DoEwA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 09:55

nee nog steeds in veghel hij wilt niet dichter bij doet allemaal veel te pijn..

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 12:22

DoEwA schreef:
ik heb nog wel even wat te vertellen over de toeschouwer..
zoals er al gezecht is heeft die een zwaare ribben kneuzing (michien toch gebroken maar ze zijn hem nog helemaal aan het onderzoeken) hij heeft ook 1 zwaare long ontsteking en daarvoor licht die aan een beademing...

verlopig licht die nog in het ziekenhuis en mag niet naar huis..!! Boos!

Het is wel erg vervelend dat hij hierdoor een longonsteking heeft opgelopen. Mijn vriend heeft toen ook 3 dagen op de IC gelegen omda ze er bang voor waren. Gelukkig kreeg hij geen verdere complicaties. Hij kreeg op een gegeven moment wel een ruggeprik tegen de pijn en omdat je goed moet ademen om een ingeplakte long te voorkomen.
Ik hoop dat ze de infectie snel onder controle hebben en hij naar huis mag. Maar hij zal er zeker een tijd mee zoet zijn maar denk dat hij nog geluk heeft gehad.

DoEwA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:03

uhm ja hij heeft heel erg veel geluk gehad ik ben eigenlijk best blij dat ik er niet bij was maar me moeder wast er wel bij en die belde mi zo op van ja ik ga nu naar het ziekenhuis je papa ik zeg zo wat is er dan toen vertelde ze het nou toen liet ik ook wel een even een traantje gaan..
uhm hij heeft nu een speeltje dan moet die 3 seconde het balletje omhoog houden maar dat lukt hem echt niet maar dat komt vanzelf...
als hij van de beademing af is mag die een paar dagen daarna naar huis hij denk dat die zelf deze week nog mag maar ik weet wel zeker van niet want ik ben gister bij hem geweest en ik vind hem er zelf wel slechter uit zien dan zondag...

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 14:25

Klôte Stef!
Sterkte er nog mee... kaartje is onderweg Lachen

DoEwA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 14:26

hahaha aagg hij krijg het nog is druk met de kaarten en de telefoontjes en de bezoekjes haha wel leuk voor hem ....