Boomloos voelt niet boomloos

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

whissie

Re: Boomloos voelt niet boomloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 17:16

drukplekken? wat raar, want je hebt dat zadel al wel een tijdje zie ik op je foto's. Alsof iets dan al verminderd aan het zadel Verdrietig dat hoop ik toch niet! want ik heb hem net een paar maand!
Waar heb je dat oranje dekje onder je barefoot vandaan? (in je profile Haha! ) Die vind ik gaaf!!!

@vippie: Lekker hè, net een luie stoel waar je in zit Tong uitsteken en jezelf en paardje voelen elkaar nu veeeel beter aan (vind ik tenminste)

allegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 17:21

marleen_usar schreef:
Ik heb net mijn testzadel uitgeprobeerd en had eigenlijk gedacht een soort zonder zadel rijden gevoel te hebben, maar dat was absoluut niet zo.

Ik rij om die reden ook liever zonder zadel of met een boomzadel. Ik heb een boomloos maar die gebruik ik alleen voor reserve, ik heb het geprobeerd maar kon er niet aan wennen

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 17:52

Ligt niet aan het zadel. Het zadel is prima, maar niet voor langere afstanden. Dat het nu pas problemen gaat geven komt doordat we steeds langer zijn gaan rijden.

Het oranje dekje is gewoon een lapje stof dat ik precies even groot gemaakt heb als de grandeur. De grandeur zit er dus onder

whissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 20:20

pfffew, gelukkig Tong uitsteken
Wel een goed idee van die lap stof!! ik ga je nadoen hoor, als mag... Tong uitsteken

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 20:21

natuurlijk mag je ook zo'n lappie maken. Goedkope oplossing voor een gekleurd dekje

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 14:30

allegro schreef:
marleen_usar schreef:
Ik heb net mijn testzadel uitgeprobeerd en had eigenlijk gedacht een soort zonder zadel rijden gevoel te hebben, maar dat was absoluut niet zo.

Ik rij om die reden ook liever zonder zadel of met een boomzadel. Ik heb een boomloos maar die gebruik ik alleen voor reserve, ik heb het geprobeerd maar kon er niet aan wennen

Ik vond het ook totaal niet aanvoelen als het rijden zonder zadel , ik was alle contact kwijt! Net of er een poef tussen mij en het paard zat. Met mijn huidige zadel (ROC endurancezadel) daarentegen had ik wél meteen het fijne gevoel van zonder zadel rijden, al heb je minder contact natuurlijk.