[AR] markelo

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Echwel

Re: markelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:50

ascona1 schreef:
Dhr Piepers was volgens mij federatie vertegenwoordiger in Markelo en ik weet zeker dat hij gevraagd heeft of er nog problemen waren en zo ja dan moet je nooit het rijtijden formulier ondertekenen.trouwens in welke klasse zijn jullie gestart ?

Dhr Piepers was daag geen TA hij was door de organisatie als hulp gevraagd...

En het is gewoon wel strafpunten accepteer dat nou toch..
Leer van je fouten, en blijf er niet over mekkeren....

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 14:39

wat mekkeren. ik meker er niet over. zij vroeg wat en ik geef antwoord. trouwens echtwel wat weet jij het allemaal goed zech zult denken dat je zelf in de organisatie zit. Clown

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 14:41

Als je wat langer meedraait in de mensport maak je niet zulke opmerkingen over vrijwilligers, juryleden en weet je dat Echwel niet in de organisatie zit. Blijkbaar draai jezelf nog maar net mee Vork

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:23

Nee daar zit ik niet in de organisatie..
Meestal zit ik op wedstrijden in het hokje waar iedereen komt mekkeren. Bloos

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 10:56

Wrijf gewoon in je handjes dat je tijd is stop gezet. Je was gestart, je moest stoppen en afstappen en je krijgt alleen strafpunten voor het afstappen. Ben blij dat je tijd is stilgezet en blijf er niet over doorzagen.

Bedank elke keer de organisatie want die stoppen er echt zo veel uurtjes in om jou die wedstrijd te laten rijden. En ja ook dat zijn mensen dus ook die kunnen fouten maken. In dit geval ligt de fout toch echt bij jou.