Quarterh0rse schreef:
Viking: Hoelaat starte jij? Had jij die fjord die niet door de waterbak durfde?
Nou mijn fjord ging wel degelijk de waterbak in,hij twijfelde wel eerst[was zijn eerste keer

Ik was nummer twee die starte,rond 12 uur.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Quarterh0rse schreef:
linlovesyou schreef:Ohw volgens mij heb ik jou gezien. Klopt het dat je te laat binnenkwam bij het wegtraject? Toen jij binnenkwam, ging ik starten!
Viking schreef:linlovesyou schreef:Ohw volgens mij heb ik jou gezien. Klopt het dat je te laat binnenkwam bij het wegtraject? Toen jij binnenkwam, ging ik starten!
nou ik weet niet waar je het vandaan haalt,ik had zelfs nog een kwartier over
Ik kan mij jou niet herinneren,er deed nog een fjord mee,misschien zijn jullie daar mee in de war
linlovesyou schreef:
Sorry, dan haal ik je denk ik door de war met een andere fjord![]()
Quarterh0rse schreef:Was vanmiddag nog wezen kijken samen met Sandr0 van bokt.
Heb nog wel een aantal bekende gezienoa Sanne, Ingrid en Jos
laura2span: was jij dat meisje dat naast Sanne op de grond zat naast de waterbak? Of ben ik nu stom aan het praten
linlovesyou schreef:Ohww wat leuk dat ik een prijs heb gewonnen.. Trots hahaha.
Troy was ook wel heel erg braaf!!
Ik vond het heel erg leuk om mee te rijden, was echt leuk om ervaring op te doen.
Denk je dat ik die beker nog ergens op kan halen... Ik wil hem eigenlijk wel hebben, kan ik hem midden in de woonkamer zetten haha
Ik zie trouwens nog nergens foto's op staan, maar ik ben denk ik te ongeduldig. Ik hou het in de gaten!
groetjes Lindsay
Quarterh0rse schreef:Gave foto's Jos!
Sanne; Sem had het zo te zien wel naar z'n zin toen ie eenmaal de waterbak in was
Josfoto schreef:
Ja en jouw foto's staan er ook op![]()
![]()
Je petje heb ik helaas in Zoetermeer laten liggen; komt nog wel he![]()