Sorry Sjonniej ik had weer eens niet zo goed gelezen mega bedankt voor je info ik gelijk op de site kijken en dan overleg ik ff met mijn vriend misschien zien je me dan zondag wel
O ok ik ben bang dat ik ook iets te inpulcief heb gereageerd misschien een beetje erg dom maar ik vergat ff dat mijn pony nog een veulen aan de voet heeft en dat het misschien te lang is dat ik dan met mijn pony weg ben. Ze kunnen op zich best wel een tijdje zonder elkaar hij is al wel bijna 5 maanden dat is het niet maar toch het is wel de bijna de hele dag dus ik moet het maar uit stellen tot de volgende keer ik had wel supper leuk gevonden om mee te doen dus bedankt voor je tip
He, da's een leuke, ff in de groep gooien, qua conditie moeten ze dat met gemak kunnen doen, hier rijden we zelden op het strand, algauw te druk met toeristen, kun je niet ongestoord galoperen zonder dat er een hond in een staart hangt
die is echt super gezellig ook ben vorig jaar meegeweest en heb echt een super dag gehad. Dit jaar kan 'k niet mee... al vind 'k dat niet zo erg... ben in Pratoni voor t WK
Vandaag mee gereden aan de puzzelrit van de voornse ruiter was leuk maar wel veel langer dan ik dacht op het eind had m'n pony last van de uier ik heb der bijna op het eind op laten halen door de trailler en lekker na huis gebracht. Het leuk en een mooie route jammer dat het op het eind bij iedereen een beetje mis ging doordat er een foutje in de routeomschrijving zat maja het weer viel ook heel erg mee ik ga volgend jaar zeker weer!
Je kunt altijd van te voren even een mod PBen met een vraag als je niet weet wat je moet doen. Dat is handiger voor alle partijen dan achteraf de boel rechttrekken. En de regels lezen wil ook nogal eens helpen .