Natuurlijk bekapt, nu toch problemen met uitglijden..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

chaai

Re: Natuurlijk bekapt, nu toch problemen met uitglijden..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 18:42

Gisteravond hebben we weer crosstraining gehad, op gras,en hij is niet een keer uitgegleden. Hij heefft niks geweigerd, en zelfs bij het water heeft hij niet gegleden. Ik ben helemaal blij, als het zo door gaat gaan we gewoon lekker verder.

Ik moet wel zeggen dat ik 2 dagen vantevoren zijn voeten had bijgewerkt, misschien dat hij beter liep omdat hij er weer helemaal recht opstond en de straal meer antislip is, zoals iemand hier eerder al zei.

Bedankt voor alle reacties tot nu toe, hopen dat het zo goed blijft gaan Knipoog

[edit] beloofde foto van de cross komt vanavond, van de hoef gaat nog niet lukken want mn cam werkt niet mee Koe

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 21:44

chaai schreef:
Gisteravond hebben we weer crosstraining gehad, op gras,en hij is niet een keer uitgegleden. Hij heefft niks geweigerd, en zelfs bij het water heeft hij niet gegleden. Ik ben helemaal blij, als het zo door gaat gaan we gewoon lekker verder.

Ik moet wel zeggen dat ik 2 dagen vantevoren zijn voeten had bijgewerkt, misschien dat hij beter liep omdat hij er weer helemaal recht opstond en de straal meer antislip is, zoals iemand hier eerder al zei.

Bedankt voor alle reacties tot nu toe, hopen dat het zo goed blijft gaan Knipoog

[edit] beloofde foto van de cross komt vanavond, van de hoef gaat nog niet lukken want mn cam werkt niet mee Koe

Zie je wel Knipoog Ik was het die het aangaf

Hoevaak heb je crosstraining?Als het wat uit mekaar lig kan je de dag ervoor de hoeven bijvijlen

Lieke_wuiles

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 20:55

zou iemand misschien een hoefsmid weten in limburg die ook easy walkers bekapt?

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 09:57

En je zou natuurlijk goed kunnen informeren welke wedstrijden op zandgrond gereden worden, dan heb jij lol, en je paard lol. En verder eerlijk zijn, als het gras te nat is, start dan niet, een glijpartij kan ook verkeerd aflopen, en dat risico moet je niet nemen.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 10:45

_angela_ schreef:
En je zou natuurlijk goed kunnen informeren welke wedstrijden op zandgrond gereden worden, dan heb jij lol, en je paard lol. En verder eerlijk zijn, als het gras te nat is, start dan niet, een glijpartij kan ook verkeerd aflopen, en dat risico moet je niet nemen.

Ja
mee eens

Bianca6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 11:02

Lieke_wuiles schreef:
zou iemand misschien een hoefsmid weten in limburg die ook easy walkers bekapt?

Mijn hoefsmid komt uit Eindhoven maar ik weet niet hoever ze rijd. Ze heeft veel ervaring met EW. kijk op www.hoefsmederijstefanieboon.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 11:07

mischien zijn hoefschoenen een oplossing?

kellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 17:21

Ik ben erg benieuwd wat je bekapper heeft gezegd, is hij inmiddels al geweest?

chaai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-06 22:10

Ik heb hem nog niet gesproken, de cross dit weekend gaat niet door ivm slechte weersomstandigheden. Ik ben nu even zo druk met dingen regelen voor mijn studie die maandag start dat het even naar een tweede plaats is gezakt, en aangezien hij op het moment wel goed loopt op gras is het ook even niet noodzakelijk. Hij staat nu erg mooi op zijn voeten, zodra ik wout weer een keertje nodig heb voor controle en bijwerken ga ik het ook met hem overleggen.

kellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 16:34

ok, hou je ons op de hoogte? en succes met je studie!