[AR] knhs kampioenschap

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cavellino

Re: knhs kampioenschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 19:59

He wat flauw om zo te reageren.

Omdat iemand zegt dat ie de luxe heeft om een presentatiewagen te kopen wordt diegene de grond ingestamt. de reacties daarop hadden namelijk ook niets met het kampieonschap te maken.

Cav

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 20:14

Cav,

Waarschijnlijk is daar wel een andere reden voor.....

Soms kan ik reacties in sommige topics ook niet volgen, maar ik roep niet meteen dat dat flauw is, je weet immers niet wat eraan vooraf is gegaan Knipoog

cavellino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 20:24

heb je gelijk in.

Maar ik denk dat niet dat dit forum ervoor is om onderlinge conflicten uitgebreid te gaan uitevechten.

Nou ja, Je zult wel gelijk hebben, ik zal het wel niet snappen.

Ik ga lekker koffie drinken.

succes ermee

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 20:35

cavellino schreef:
heb je gelijk in.

Maar ik denk dat niet dat dit forum ervoor is om onderlinge conflicten uitgebreid te gaan uitevechten.

Nou ja, Je zult wel gelijk hebben, ik zal het wel niet snappen.

Ik ga lekker koffie drinken.

succes ermee

Hier heb je volkomen gelijk in Ja

wiranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:58

ff on topic. ik mag met mijn tweespan shetlanders meedoen in de klasse 2 op het NK in uden-veghel. vorig jaar in Rijsen en dat jaar ervoor mocht ik er ook al bij zijn, eerst in de klasse 1 en afgel jaar ook in de klasse 2. ben benieuwd hoe het gaat. eerst maar heeeeeeeeeeeeel hard trainen. weet een van jullie een plek om de pony's te laten overnachten daar?? en hoe dat zit met op/aan de trailer??

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:59

Regelen ze niet gewoon stallen??

wiranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:37

ik neem aan van wel, maar heb nog geen programma of uitnodiging ofzo gehad. en mijn shetten kunnen natuurlijk makkelijk op de trailer blijven 's nachts (plek zat tenslotte) maar mag dat?

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 20:19

Je mag naar het kampioenschap maar weet verder niets van overnachtingen?? Hoe kom je dan in godsnaam op een kampioenschap terecht??
Uitnodigen zijn toch al verstuurd?? Je moet je trouwens wel gewoon opgeven dmv. inschrijfformulier áls je geselecteerd bent.

wiranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 09:12

goedemiddag, lekker antwoord. ik stel toch ook maar gewoon een vraag.
laat maar.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 09:14

wiranda schreef:
goedemiddag, lekker antwoord. ik stel toch ook maar gewoon een vraag.
laat maar.

Het kampioenschap is al over 5 weken, dan weet je alles toch, de selectie met plaatsing en al staat op de knhs site...

En je bent toch wel vaker op wedstrijd geweest, dan weet je je overnachtingen toch??

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 09:21

Nou dames jullie zijn wel erg kort door de bocht vandaag en gisteren. Afbeelding
Volgens mij weet Wiranda dat prima, maar vraagt zich gewoon af of iemand weet hoe dat in Uden-Veghel is geregeld..
Persoonlijk zou ik even de organisatie bellen dat is de kortste klap.

wiranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 10:45

dank je manie,
natuurlijk weet ik allemaal prima hoe het werkt met inschrijven etc. alleen staat op de site en in het vraagprogramma niet veel meer dan dat er boxen gehuurd kunnen worden voor 50 euro en aan de wagen 20 euro kost, en daarbij rubber matten verplicht zijn.

nee, ik moet bekennen dat ik nog nooit op een wedstrijd ben blijven overnachten. vorig jaar heen en weer gereden en dat jaar daarvoor bij vrienden gelogeerd (met de pony's natuurlijk) in Uden-Veghel of omgeving ken ik niemand en aangezien ik geen ervaring heb met overnachten bij wedstrijden. heb ik namelijk nog nooit gedaan, de meeste wedstrijden die ik rijd zijn of een dag of twee daagse waar ik overnachting in de buurt heb of heen en weer rijd. vandaar het ontstaan van mijn vraag.

ik weet dat er regels aan verbonden zijn (bv dat van die matten en van een dak boven hun hoofd, en dat er maten zijn). maar mijn vraag is vooral of ik ze op de trailer mag laten, we hebben een zeer ruime tweepaards trailer en de pony's zijn natuurlijk maar klein. met een lekkere laag stro erin hebben ze dus zeker voor hun maat heerlijk ruime stands, voor een nachtje moet dat kunnen lijkt me, maar mag dat ook.

natuurlijk ben ik uitgenodigd. sta bij de beste 10 van mijn klasse EN ben ook gebeld door de KNHS. mijn inschrijfformulier is al lang en breed op weg (en de champagne voor de uitnodiging al op... Haha! )

Nu maar hopen dat de deelname daar de 29 e en 30 e mag uitlopen tot een klein feestje.... Bloos
Maar ik denk niet dat ik dat niveau al bereikt heb hoor, zolang ik rond plaatsje 6 eindig ben ik eigenlijk heel tevreden, dat is een plekje hoger dan vorig jaar (toen werd ik nr 7 met een zieke pony tijdens de dressuur, gelukkig kwam het allemaal goed maar ik moest met onze (sinds 3 weken daarvoor) als reserve geregistreerde pony starten die echt nog nooit in deze combinatie een marathon gelopen had, natuurlijk wel zat geoefend en in een ander span marathon ervaring. maar toch, terug naar huis moeten en met een ander moeten starten is toch anders.

we zullen zien. ik lees in ieder geval dat een aantal van hier heen gaan. ben benieuwd of ik iemand "herken" tenminste, paarden herken zal t meer zijn.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:30

Je mag de pony's gewoon op de trailer stallen, dit gebeurt heel veel. Je zou ook kunnen overwegen 1 stal te huren en daar beide pony's in te stallen.

Veel succes in ieder geval.

Ik kom wel kijken en supporteren (bij Mariët Winkelman), maar rijd dit jaar niet mee (maar dat wist ik van tevoren...3 verschillende klasses in 1 jaar, dat gaat niet lukken natuurlijk Knipoog)

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:30

Mij herken je toch wel!!!

wiranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 09:57

hihi, jij bent diegene met die euh... supersnelle welshjes met gele kapjes toch... voor elkaar..... haha natuurlijk meid. leuk dat er veel mensen komen. nu het mooie weer nog

wij laten ze dus definitief op de trailer, één box gaat niet, ik heb er één die zo'n beetje alles vermoord wat ze tegenkomt, zo sneu voor die andere als hij dan op drie benen half opgegeten moet lopen zaterdag Boos!.... neem ook lekker een draad en wat paaltjes mee, kunnen ze overdag wat "los" anders gewoon aan de hand grazen en stappen.

nu de tent nog... wat een onderneming. ik ga op reis en neem mee......

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 10:07

Dat doen wij altijd, dat is het leuke van 2daagse wedstrijden, en s'avonds gezellig bij elkaar buurten...