duindigt 13 augustus

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kentucky13

Re: duindigt 13 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 18:44

Ik heb ook nooit gezegd dat hij niet kan rijden, maar ik ben van mening zonder papa lief was hij hier niet.... Ik heb nog wel gezien toen hij klein was scheet in zijn broek voor paarden... hij moest van Huug op de kar hij had geen andere keus... Tuurlijk kan hij wel sturen maar hij krijgt ook wel allemaal kanjers te rijden. Zet Martijn achter Virgill dan had ie ook gewonnen, geloof me is gewoon een klasse paard! Dit is mijn mening of je het nou leuk vind of niet!

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 18:51

Ok, maar daar noem je er ook eentje... Haha! Maar je hebt gelijk, zonder de kansen van paps had hij waarschijnlijk nog niet die 500 overwinningen geboekt. Volgens mij zijn we het meer met elkaar eens dan we willen toegeven, alleen ik begreep je even verkeerd. Clown

Kentucky13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 19:21

Tuurlijk ben hier niet om iemand af te zeiken, weet goed genoeg hoe moeilijk het allemaal is in de drafsport.... maaar ik las in je profiel dat Martijn met je paardje had gewonnen, goed zo verdient hij is een aardige gozer....Trouwens toen keep the cahnge bij rob de vlieger stond heb ik hem ook weleens uitgereden...toen werkte ik bij hen...