[AR] Burry van Pools wagentje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

laura2span

Re: Burry van Pools wagentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 22:11

Ik heb ook een pools wagentje en ook ik ben erg tevreden. Ik was inderdaad ook bang dat als ik een paal zou raken, ik niet veel kar meer over had. Gelukkig is het tegendeel waar.
Boven boven wonder leeft mijn karretje nog steeds.

Ontopic: Mijn burry zit trouwens het zelfde als jouwe.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 10:13

Je kan je broekriemen ook gewoon vastmaken aan de ogen waar je lichtogen doorheen gaan. Zo hebben wij het ook. De ogen voor je broekriemen zitten bij 9 van de 10 wagens te ver naar achteren, en zo werkt het zeker zo goed.

Wat raar van je veren! Maar nu mag je wel stoppen met negatief doen over je Poolse wagen, want het zijn ALLEMAAL Poolse wagens. Je treft het alleen niet dat je veren niet goed zijn, maar dit kan ook een wagen van vd Heuvel overkomen. Een foutje in de constructie in menselijk.

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 11:14

Koop je toch een Kühnle Schijnheilig

Mrietjesueel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 16:10

Bij nader inzien bleken ze toch gegalvaniseerd, met als resultaat dat mijn broertje ze toch heeft kunnen lassen. Bloos

Das alvast 1. De vering hebben we wat strakker aangedraaid, lijkt me niet logisch dat dat werkt (vering zit nu nagenoeg vast namelijk, dat heeft hetzelfde effect als doorgeklapte vering in mijn ogen...) maar we gaan het proberen. Werkt het niet dan gaat de baas de leverancier optelefoneren. We'll c. Vork

Mrietjesueel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 16:11

Albertine_N schreef:
Koop je toch een Kühnle Schijnheilig

Ik zal mijn stuiverspaarpot eens omkeren Bloos