natural oplossing bij hoesten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pellie

Re: natural oplossing bij hoesten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 01:15

Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 11:04

Pellie schreef:
www.dekrater.nl ik laat hier altijd edelstenen aanmeten als mijn dieren iets mankeren. voor een terugkerende hoest zou dit ook een prima, ondersteunende oplossing kunnen zijn. misschien zit er iets in het lichaam wat op gezette momenten sluimerend omhoog komt, en wat met reguliere medicatie moeilijk weg te krijgen is.

het is altijd de moeite waard om eens te proberen, ook als je met andere therapiën of geneeswijzen bezig bent. een dier krijgt geen zakgeld dus daar hanteren ze half geld voor en kost een steen je gemiddeld zo'n 7,- Lachen

Hé dat klinkt wel als een interessant tip.
En helpen die stenen ook bij jouw dieren? Voor wat voor klachten heb jij ze al eerder gebruikt?

allegro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 12:04

Miirthe schreef:
Pellie schreef:
www.dekrater.nl ik laat hier altijd edelstenen aanmeten als mijn dieren iets mankeren.

Hé dat klinkt wel als een interessant tip.
En helpen die stenen ook bij jouw dieren? Voor wat voor klachten heb jij ze al eerder gebruikt?

En doe je ze dan aan hun halster of vlecht je ze in hun manen o.i.d.?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 21:07

& ook nog: Hoe zijn de ervaringen hier met Echinacea?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 21:09

ja ieder najaar krijgt Morrie een kuurtje, op advies van de holistisch Da. Hij kwam het laatste jaar prima de winter door itt de jaren ervoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 16:24

En hoeveel druppels geef jij dan dagelijks? En druppel je net zolang door tot het flesje op is, of gaan er meerdere doorheen? Zat er namelijk zelf ook al aan te denken; Preventief. Zodra het najaar begint kwakkelt ze namelijk onwijs met der gezondheid.

Ga morgen ff kijken voor HMP Horse, is voor hoestende/verkouden paarden, helemaal op 'kruidenbasis' .

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 22:50

ik gebruik de stenen al 10 jaar, en bij de dieren tot nu toe voor o.a. rugklachten, huidklachten, ontstekingen, nieren, allergieën, longproblemen, algemene pijnstiller en voor psychische zaken.

en ik doe ze bij paarden inderdaad of in het halster, het vertikale keelbandje of in een vlecht naaien Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 17:33

Ik ben heel nieuwsgierig, maar wel een beetje sceptisch erover. Maar ik sta open voor nieuwe dingen, ga die site eens bekijken en wie weet wel eens zo'n steen proberen. Lachen

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 23:13

stenen werken op een bepaald trillingsniveau, net als de energiebanen of chakra's van het lichaam. ik snap zeker dat je er wat sceptisch tegenaan kijkt. ik ben soms ook nog verbluft over wat er kan gebeuren met stenen. maar dieren veinzen, simuleren en geloven niet. dat is 100% puur. alleen de echte sceptici zullen beweren dat hun baasjes sprookjes zien Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 19:53

Mooi gezegd Knipoog

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 09:33

Het ligt er natuurlijk aan waar de hoest van komt maar Nacino had geen baat bij antibiotica, sputolison, ventipulmin en 1x zelfs prednison Boos!
Natuurlijk verdween het wel, maar kwam daarna even hard weer terug.
Ik heb 3x een pot respiraze (paardendrogist) gevoerd en het is daarna nog maar 1x teruggekomen! (in 3 jaar tijd).
Maar bij Nacino ging het (denken we) samen met een stof en pollen allergie.