,maar als die kennis had gezegd dat zij het verhaal maestro had voorgelegd over zijn pezen(wat ik overigens best lief vond,dat gaf toch aan ,dat ook zij met het probleem zat),en dat het antwoordt daarop zou zijn geweest,dat ze niet kon oordelen over een paard en ruiter zonder meer achtergrond info te hebben,had wat vriendelijker over gekomen.daarnaast die kennis,was zo in haar verhaal,en enthousiast over marijke,dat die het meer als een eer zag,dat marijke dan wel even mijn andaatje op zou knappen...niet wetende dat je iemand daarmee werkelijk tot kookpunt brengt,als deze al 1,5 jaar zwaar aan het tobben is met een dier,en echt alles eraan doet het dier een leefbaar bestaan te geven..
maar goed,dat ter zijde,dat is verder een verhaal van mijn kant af,en daar kan verder niemand wat mee,als mensen zich goed voelen bij haar,moet je er zeker gaan lessen!!
(probeer aleen wel te begrijpen wat ze verteld,want wat ik zag dat diegene moest doen,sloeg werkelijk kant nog wal...een paard met rugklachten,met z'n kop in de lucht naar buiten getrokken laten lopen..zal het wel helemaal niet begrijpen,maar beest deed echt niets anders als haar rug wegdrukken en scheef lopen
)
)
Misschien kunnen anderen van dit zweverige verhaal toch nog iets opsteken??