Yes mijn tweede overwinning

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ronald1982

Re: Yes mijn tweede overwinning

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 14:14

Wat doet dit pijn aan mijn ogen Scheve mond

Dit is geen sport... dit is waanzin... laat hier maar snel een verbod op komen...

kibbeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 15:00

ik vind het inderdaad geen goede reclame voor de draf en rensport! ik heb het altijd alverschrikkelijk gevonden, DE WILDE BAAN, ben er ooit 1 keer geweest en dat vond ik 1 x teveel eerlijk gezegd. natuurlijk ben je blij dat je gewonnen hebt en wil je dat iedereen blij voor jou is, maar je kan ze niet kwalijk nemen dat ze er zo op reageren!!!

en dan ook nog deze reactie!!!!?????
kimbosman schreef:
tja ik ben ook niet van het slaan maar Yvonne slaat niet zoveel Knipoog.. Als je die andere ziet Gaaaap ! Ik heb mijn pony nog nooit geslagen en al helemaal niet tijdens het racen ik moedig hem aan en dan gaat ie ook, dat slaan reageerd ze trouwens ook heel raar op, maar daar weet Yvonne alles van Knipoog

als je de andere ziet!!!!??? dat is dan NOG erger, dat maakt het van kyrkelover niet goed hoor!!!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 21:33

muiszje dacht je dat iemand mij aanneemt omdat ik 14 ben de meeste denken dan dat je te weinig kracht hebt heb het al een keer gevraagd.
Ook mag je in de kar geen zweep mee nemen dus moet het met de teugels kan ik ook niks aan veranderen.
en als jullie slaan is het vol op ik sla een paar keer maar dan zachter.
En dan er bij voor je draver hoef je geen zorgen te hebben want die worden niet zo veel geslagen de vluchters ook niet.
En dan er bij elke pony zit anders in elkaar.
deze pony moet je constant aan blijven tikken met de teugels en een paar keer op de stokken (ik weet dat dit een andere naam heeft maar vor mensen die dit dan niet weten blijft het duidelijker) slaan in de rit zodat het klettert anders wacht hij op de andere pony's en begint hij dan pas maar dan is het te laat.
Op het rechte stuk heb ik 3 keer echt raak geslagen de rest was mis en tegen de stangen.
dus ik heb 3 keer echt tegen hem aangeslagen en de rest geklettert met de teugels want wij mogen geen zweep mee nemen en dat is puur om die pony wakker te houden jullie doen net of ik hem 20 keer heb geslagen of zo!!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 21:34

oh jah kibbeling er is al zoooooo veel veranderd

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 22:30

3 keer raak? (de rest wilde je dus ook raak hebben?)
en trouwens, ik weet niet waar je het over hebt? draver? ik zie geen dravers hoor bij jou..
goed, het is dat je er zelf plezier in hebt, maar verplaats je eens in de pony, ga eens naar echte koersen kijken en kijk hoe het erdaar aantoe gaat..
Als die pony waar je meer "koerste" achterblijft omdat ie bij de rest wil blijven issie waarschijnlijk niet goed getraint.. dat zegt voor mij genoeg.

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 23:08

hé jakkie dit vind ik echt helemaal niks, heb het wel vaker gezegt, maar serieus die wilde baan Misselijk
het is niet te hopen dat die klanten de draf & rensport in willen komen, dan kan je mij wegdragen

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 23:30

muiszje blitz boy en trudy boy staan bij elkaar en willen bij elkaar blijven maar trudy boy is een korte afstand pony en blitz een lange dit is korte afstand nog minder als 600 meter en dan komt blitz boy er niet aan maar trudy boy wil dan toch naar die blitz toe.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 23:33

oh jah nee ik wou hem niet vaker als 3 keer slaan de vorige keer met red fox heb ik toch ook niet vaak geslagen die jolien wel op rocky die laatste wordt maar die heeft er ook iets van te horen gekregen.
het lijkt dat ik meer sla maar dat valt reuze mee.
Als het al gelijk 3 keer raak was geweest had ik niet vaker hoeven te slaan maar aangezien ik een paar keer missloeg omdat die teugels verkeerd zaten.
en dan ben je aan het stressen en sla je er finaal langs.

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 06:23

muiszje schreef:
en trouwens, ik weet niet waar je het over hebt? draver? ik zie geen dravers hoor bij jou..

Dat was omdat ik het had over de dravers die worden verkocht naar de wildebaan

Kyrkelover, eerlijk gezegd wordt het in mijn ogen niet beter door jouw uitleg. Je zit te raggen en te rossen achter die arme pony, hij krijgt geen steun van je, als ie in een kuil stapt, gaat de hele combinatie tegen de vlakte en je gebruikt je lijnen alleen maar om te 'slaan'. Ik vind slaan een rotwoord in combinatie met een koers rijden, ik gebruik liever aansporen, maar jij slaat inderdaad. ik 'sla' alleen een paard als ie iets heel erg verkeerds doet, niet als ie de benen uit zijn lijf rent voor je

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-06 16:45

ik heb niet alleen maar geslagen ik heb ook geroept en geschreeuwd en weet ik allemaal veel.
en aangezien wij geen zweepje mee mogen nemen in de koers kunnen wij niet gewoon maar 3 keer met de zweep slaan.
en dan er bij als je niet achter hem aan het kletteren bent dus niet slaan ik heb hem maar in de hele koers 4 keer echt geslagen waarvan 3 keer op het rechte stuk de rest was tegen mijn eigen been en de burry's van de sulky of hoe je het dan ook schrijven mag.
hij loopt dan gewoon naar zijn weidemaatjes maar die zijn gewoon niet goed genoeg op de korte afstand dus zou hij bijvoorbeeld derde lopen terwijl hij eerste kan worden.
Dus het is niet van ja je rent voor mij de longen uit het lijf maar je moet nog harder nee het is er gewoon voor dat die door blijft lopen anders wacht hij op zijn weidemaatjes.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 22:36

Schreeuwen tegen je pony is ook niet echt motiverend voor hem...
En slaan blijft slaan, of het nu met je lijnen of je zweep zou zijn. Als ik het zo zie lijkt het me meer dat deze pony niet rent omdat hij wil, maar omdat hij moet. En dat lijkt me niet de bedoeling van deze "sport".
Ben het verder met iedereen eens die tegen dit slaan en deze manier van racen is.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 11:40

ik ga die zondag ook minder slaan maar dit keer bleef die maar w8en leuk vind ze het zeker want die breekt voor de koers alles af en als ze dan ingespannen is hup oren naar voren.
ook laten ze de blindoek bij haar zo lang mogelijk op omdat die het zo leuk vind en dan naar omhoog gaat en je dan teveel tijd verliest.
dus leuk vind ze het zeker.
en ze wil die andere zeker verslaan want als er een andere langs haar jkomt gooit ze er nog een tandje bij op.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 11:41

oei ik zie dat ik er wat niet echt nederlandse woorden in heb staan mar ach ja komt omdat ik tussendoor aan het msnen ben en dat ook nog eens met belgen.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 11:44

Ik hoop niet dat je trots op jezelf bent als je het filmpje terug kijkt en jezelf op die pony ziet beuken

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 11:48

Heb met open mond zitten kijken. En dat je dan ook nog zegt van:
'het is maar goed dat ik het laatste stuk doorsloeg, anders had ik niet gewonnen'

Echt onbegrijpelijk.

Maja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:01

Vreselijk, voor jou is het winnen belangrijker dan je pony blijkbaar.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 12:27

het is mijn pony nieten het gaat niet alleen om het winnen van die dag het gaat om kampioen van het jaar worden en als jullie 3 keer echt slaan al teveel vindenwat vinden jullie dan goed 1 keer

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:32

Citaat:
het is mijn pony nieten het gaat niet alleen om het winnen van die dag het gaat om kampioen van het jaar worden en als jullie 3 keer echt slaan al teveel vindenwat vinden jullie dan goed 1 keer

Jij begrijpt echt niet wat de mensen hier bedoelen he?! Het gaat niet om 3x slaan of om 1x slaan.... Het gaat erom dat jij je pony niet eerlijk behandeld,je moet je paard aanmoedigen,motiveren,en daarvoor hoef je hem niet constant te slaan,of 3x hoe jij het zegt...
In de draf-en rensport worden de paarden ook niet naar voren geslagen,daar gaat het ook op een andere manier,als je wilt weten hoe je het beter kan doen,ga dan eens bij wat trainers langs,en vraag aan hun tips.
Ik bedoel,zie je zelf echt niet in dat je je pony op deze manier niet eelijk behandeld?

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 12:37

uh ik ben al bij trainers geweest heb al 2 jaar een vluchter klaargezet voor de koersen op het groot spel.
en dan er bij ik loop hem niks als aan te moedigen kom aan trudy je kunt het trudy goed zo trudy.
en dat gebeurt op het groot spel ook.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:38

Ongeloofelijk dit..

Maja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:39

Ok maar dat het jouw pony niet is maakt het slaan niet goed.

En bij het winnen hoort toch ook plezier voor jou én de pony en zo heeft die pony er niet zoveel plezier in denk ik.

nikyta34

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:45

Sorry ,maar ik kan de lol hier niet van inzien!!!!!
de rest is allemaal al gezegd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:56

ik wordt hier een beetje misselijk van..

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:56

Eerlijk waar; wat en onvoorstelbaar rare instelling heb jij! Je vind het dus heel normaal om jepony richting JOUW kampioenschap te meppen, vervolgens noem je dit noodzakelijk omdat ze anders achter wil blijven?????
Heel jammer dat jij op jouw leeftijd al zo krom tegen paardensport aankijkt. Ik begrijp niet dat je ouders/trainer niet ingrijpen. Met eerlijke sport heeft jouw gedrag niets te maken, ik hoop dat je dat in ieder geval als je wat ouder bent in zult zien.

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 13:03

jongens, het heeft geen zin hooor..
ben redelijk vaak in discussie geweest met Kyrkelover maar nee, ze begrijp het niet. Ik denk gewoon dat ze heel anders is en omgaat met paarden dan wij en dat wat wij doen gewoon moeilijk is voor haar.