Beesd is de mooiste wedstrijd die ik ooit gereden hebt. Het Atraject gaat over paden waar je anders nooit meer komt. De hindernissen zijn leuk en paardvriendelijk. Hoe groot de ring is staat op het vraagprogramma, maar die heb ik nog niet.
40 bij 100 is normaal voor kl3.. en voor de langspannen ja.. ik heb ook de meest wilde verhalen over beesd gehoord hoe fantastische het wel niet is ed. dus ben ook heeel benieuwt.. wij zijn er ook nog nooit geweest dus..
ik ben trouwens met 2 aanspanningen mee.. 2-span pony's klasse 3 op vrijdag d/v en tandem pony's klasse 1 op vrijdag d/v en op zaterdag marathon..
ze hebben het ingedeeld op rubriek, alles bij elkaar.. Ik was verkeerd ingeschreven maar wel op de goede dag, en martha was weer op zaterdag ingeschreven ipv vrijdag. We hebben gebeld.. hopelijk kunnen we vrijdag rijden, want zaterdag kunnen we echt niet, we gaan naar de fokdag van de NF in Beesd
ik heb ook de meest wilde verhalen over beesd gehoord hoe fantastische het wel niet is
Zucht ... en in dat geweldige oord wonen wij gewoon! Helaas zijn wij er niet bij, tijdens de Landgoedfair en de wedstrijden. We zitten nog in Amerika. Maar tijdens het WK 2008 zijn we er zeker!
Organisatorisch wel lekker makkelijk op deze manier. Maar vind het wel absurt dat ze je 'zomaar' op een andere dag zetten, mensen kiezen niet voor niets voor een bepaalde dag.
de knhs wilde geloof ik graag dat de rubrieken bij elkaar bleven en daar is wat van te zeggen. Voor een jury en de wedstrijdrijders is dit denk ik eerlijker.
Volgende keer moeten ze gewoon al bekend maken welke rubriek op welke dag start.
Je kunt indedaad gewoon niet beslissen welke dag het volst zit met een rubriek. Dus dat is altijd afwachten. En als je op een dag een rubriek met 10 man hebt en de andere dag een rubriek met 2 man dan moet je keuzes gaan maken. En het is ook niet toegestaan een rubriek van 2 man te hebben. Er moeten er minimaal 3 in een rubriek zitten.
Ik bedoel eigenlijk samenvoegen met andere rubrieken op diezelfde dag. Óf die 2 rijders bellen: Ben je ook beschikbaar op de andere dag en even het probleem uitleggen.
Maar wat moet je dan gaan samen voegen. Enkel en twee spannen of twee en vierspannen. Dat is juist altijd het moeilijke. Wat wel kan is met enkelspannen kl123 samen voegen. Maar als je daar ook te weinig van hebt gaat het gewoon niet.