[AR] menteams!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

palousa_boy

Re: menteams!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 21:25

en als ik dan naar het team kijk waar ik momenteel voor werk?

team chardon? kent toch iedereen? Tong uitsteken

maar denk dat je idd beter kan inschrijven onder je eigen naam dan onder je team naam, om toch aan de collega-menners een beetje aan te geven wie er allemaal meerijden.

een teamnaam vind ik ook meer wat voor op kleding, je wagen, trailer oid, niet voor op een startlijst

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 23:09

Team Chardon staat toch ook op elke startlijst als Ijsbrand Chardon? Beetje aparte vergelijking.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 23:22

Wij zijn Welshpony Menteam Herfst. Meestal gaan we met zijn tweeën op wedstrijd en met een tandem lukt dat goed. Zelf ben ik een echte luxe groom, bij de training wordt Marja geholpen door Johan maar hij heeft in het weekend vrijwel nooit tijd. En ik kan door de week niet omdat ik zelf werk en mijn eigen paarden ook moet doen. Daarom ga ik nu alleen nog mee naar de wedstrijden. En we zijn ook aardig op elkaar ingespeeld. Meestal kent Marja de hindernissen vrij goed en ben ik alleen een fluisterend geheugensteuntje.
Onze teamkleuren zijn geel-zwart. Verzonnen door de man van Marja, Gerrie Herfst. Hij was weg van ik geloof een engelse menner (George Bowmann) die ook in deze kleuren reed.

http://i13.photobucket.com/albums/a264/ ... anne-5.jpg

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 09:04

Chardon start onder zijn eigen naam. Als het spul dan een naam heeft heet het iets van team the Greenery oid.
Alleen Gert Schrijvers start onder een teamnaam, of iig ze gebruiken de naam veelvuldig: team Schrijvers-Aerts.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 19:08

laura2span schreef:
Team Chardon staat toch ook op elke startlijst als Ijsbrand Chardon? Beetje aparte vergelijking.

staat idd ingeschreven op zn eigen naam maar op supporters-kleding staat team chardon
daarnaast hebben we natuurlijk ook nog een team chardon jr, zoals het op zijn wagen staat.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 21:27

Ik heb voor de lol 2 fleecevesten (groen) laten borduren met SPETTERend menteam. Mijn paard heet spetter dus vond ik wel toepasselijk. We dragen ze tijdens een onderling wedstrijdje of een ritje of zo. Ik doe geen wedstrijden verder, maar vond het gewoon grappig. Vorig jaar een oefenmarathon gereden en toen had ik de naam op een blauw t-shirt gestreken.