de friese swipe dei

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Malkesta

Re: de friese swipe dei

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 20:48

De meeste draversmensen zitten er echt niet op te wachten op dit soort dingen, de mensen die een borrel op hadden vonden het misschien erg grappig, maar die waren denk ook op 1 hand te tellen! Er lag iemand midden op de baan die niet verplaats mocht worden, dus vandaar dat mensen pogingen deden om het paard te pakken want dit was super gevaarlijk omdat het paard ook nog door 1 lijn naar buiten werd gestuurd. Naar het publiek toe dus , en tja dan gaan mensen ook met boekjes staan zwaaien ze hebben er weinig aan maar je probeerd wat. Ik was blij dat mijn zus (rijd zelf ook) gelijk zag dat het gevaarlijk kon worden, op het moment dat ze zei we staan hier niet goed, we stonden bij de ingang van het stalterrein, en gevaarlijk was Atalntis los. Ze heeft mijn zoontje gepakt en is achter een boom gaan staan, ik wou de sloot inspringen...daar had ik niet zoveel aan gehad maar ja....Op de foto van de LC zie je mensen rustig zitten, snap ik niet hij zal het publiek maar inspringen...zal de eerste niet zijn...Hij moest echt gepakt worden was gewoon te gevaarlijk voor iedereen ook de mensen die Mollema eerste hulp gaven, ben blij dat het goed is afgelopen.
Mag ik vragen of jullie al vaker op de koers waren geweest?

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 16:57

Jah hoor ben vaker op koers geweest 2e keer dat ik een ongeluk zag.
maar dit vond ik toch echt een crash doodeng.. was ook met mensen mee die paarden hadden lopen en we zijn dus zelf ook veilig achteraan gaan staan..
maar zoals ik al verteld had ik begrijp niet dat mensen zo egoistisch kunnen zijn en er op kikken dat er ene paard rond loopt want inderdaad de mensen langs de kant liepen gevaar
maar mollema en de ehbo ambulance personeel ook
of de mensen op het midden terrein..

Malkesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 17:01

Had erg sneu geweest als dit de eerste keer was dat je op de koers kwam en dan zoiets meemaakt.
wij hebben altijd dravers gehad maar ik vond dit inderdaad een hele erge crash!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 20:12

ja,en ik ben elk jaar op swipe dei zowat

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 22:46

sprak toevallig ook een vriend van mij die had voor het eerst zjin 2 meisjes mee (7) en (5) geen leuke ervaring dus, hij is ook naar huis gegaan want de meiden waren erg overstuur...kl*te zijn dat soort dingen hoor...

Ow ja..weet niet of de vraag ok voo rmij gericht was of ik wel eens vaker op de koers kom..al 20 jaar, ben er haast geboren Haha!

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 19:20

even een bewerking van mijn post..die 20 jaar moet 10 zijn hoor... dus kan er niet zijn geboren haha..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 20:12

nee idd,ik weet niet hoe vaak als klein kind vondt ik het al leuk

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 20:18

werk nu 6 jaar in de paarden en de afgelopen 2 jaar full time in duitsland op de stal van mij ex.daarvoor heb ik bij veel trainers gezeten.! Maar om even to the point te komen..Mol maakt het redelijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 20:40

ja gelukkig maar

Malkesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 21:39

Was een vraagje voor de 2 jongere dames Haha! He Hicky bij wie werk je nu?? Haha! Even benieuwd!

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 22:57

heb je even een pbtje gestuurd