De meeste draversmensen zitten er echt niet op te wachten op dit soort dingen, de mensen die een borrel op hadden vonden het misschien erg grappig, maar die waren denk ook op 1 hand te tellen! Er lag iemand midden op de baan die niet verplaats mocht worden, dus vandaar dat mensen pogingen deden om het paard te pakken want dit was super gevaarlijk omdat het paard ook nog door 1 lijn naar buiten werd gestuurd. Naar het publiek toe dus , en tja dan gaan mensen ook met boekjes staan zwaaien ze hebben er weinig aan maar je probeerd wat. Ik was blij dat mijn zus (rijd zelf ook) gelijk zag dat het gevaarlijk kon worden, op het moment dat ze zei we staan hier niet goed, we stonden bij de ingang van het stalterrein, en gevaarlijk was Atalntis los. Ze heeft mijn zoontje gepakt en is achter een boom gaan staan, ik wou de sloot inspringen...daar had ik niet zoveel aan gehad maar ja....Op de foto van de LC zie je mensen rustig zitten, snap ik niet hij zal het publiek maar inspringen...zal de eerste niet zijn...Hij moest echt gepakt worden was gewoon te gevaarlijk voor iedereen ook de mensen die Mollema eerste hulp gaven, ben blij dat het goed is afgelopen.
Mag ik vragen of jullie al vaker op de koers waren geweest?