Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hicky schreef:vooro foto's moet je wim huybers eens mailen
promptertje schreef:pirelli_girl schreef:Zou je iets heel dappers voor mij willen doen?
Ik ga morgen 2 weken op vakantie, maar heb uiteraard mijn telefoon nummer bij me. Zou je het lef hebben om op die man af te stappen en hem mijn verhaal uit te leggen? Hem te vertellen, dat ik erg goed bevriend ben met de huidige eigenaar van Dee Jay, uhhh Alleenen dat ik op zoek ben naar foto's, dat ik ook eventueel (als hij daar in geinteresseerd in is) foto's voor hem van het paard heb zoals hij er nu bij loopt.
Zou je dat willen doen? Ik bp je dan mijn telefoon nummer, zodat hij contact met mij op zou kunnen nemen.
Ik hoor het wel!Als je het niet wil, neem ik je dat niet kwalijk hoor
Ik zou zeggen: vraag zijn telefoonnummer bij de NDR en bel hem zelf even op. Waarom zou hij jou moeten bellen? Hij is erg aardig en bijt niet, en via een tussenpersoon vind ik niet netjes.
blackpegasus schreef:woon je een beetje in de buurt van duindigt? ga dan eens langs bij rob van toor. misschien heeft hij nog oude foto's en info over alleen. tenslotte heeft hij met alleen gekoerst enzo.