Join up en opjagen...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Join up en opjagen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 17:20

En jij bent van mening dat, als je dat allemaal niet doet, je niet met NH bezig bent Haha!....
Als iemand zich niet verdiept in het paard, niet bereid is om verder te leren, op het manegeniveau is blijven hangen van: schoppen is om hem vooruit te krijgen en aan de teugels trekken om te remmen, heb ik idd mijn twijfels of deze persoon wel zo goed is voor zijn paard.

Edit: zin toegevoegd en typo verwijdert.
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 26-06-06 17:23, in het totaal 2 keer bewerkt

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 17:21

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 17:32

Cassidy schreef:
En jij bent van mening dat, als je dat allemaal niet doet, je niet met NH bezig bent Haha!....
Als iemand zich niet verdiept in het paard, niet bereid is om verder te leren, op het manegeniveau is blijven hangen van: schoppen is om hem vooruit te krijgen en aan de teugels trekken om te remmen, heb ik idd mijn twijfels of deze persoon wel zo goed is voor zijn paard.

Edit: zin toegevoegd en typo verwijdert.

dan weet je toch niet dat je met NH bezig bent als je der niks van weet! en jij wil dus beweren dat iemand die geen NH doet op manege niveau is blijven hangen....maar ik weet hoe jij bent....jij wil altijd je gelijk hebben dus ik ga hier weer weg want nu gaat het erg offtopic!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 17:58

Hallo? Mis ik iets? Even goed doorlezen. Jij bent degene die beweert dat je op dit moment niet met NH door wil gaan, en ik beweer dat je dat dus onbewust al wel toepast, of je moet wel heel verkeerd bezig zijn. Er zijn manegeruiters die op bovenstaande manier hebben leren paardrijden en dat stadium niet ontgroeien. Als jij je door deze algemene stellingen aangevallen voelt, moet je eerder bij jezelf te rade gaan, dan mij de schuld geven dat ik dit hier aanhaal.
Iedereen die dit stadium ontgroeit is namelijk bezig met NH. Of je dat nu zint of niet. En ik krijg eerder de indruk dat je op je teentjes getrapt bent omdat ik insinueer dat je al met NH bezig bent...

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 18:10

pff....laat ook maar.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 18:13

Ook goed...als je het echt niet snapt, kan ik hier verder ook niets voor je betekenen.

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 18:16

ja dat zal het zijn. Clown

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 21:57

hallo, kan deze discussie ergens anders gevoerd worden? Ik had een vraag, en dat was niet of jullie hier evne wilde gaan vechten samen...

silkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 09:07

NH, of geen NH, het boek grondwerk is echt de moeite waard. Het leert je op een leuke, ontspannen manier met je paard bezig te zijn (ik ben net met mijn paard begonnen en we hebben er beide ontzettend veel lol in) Los van allerlei "dogma's" en vooraf vastgestelde methodes