hier begint het seizoen weer in juli
wij doen mee in het chique dus in een nette jurk
en hoedje
alles in het zwart/wit
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ibalia schreef:Dat vind ik niet zo erg maar ik denk dat ze veel beter een jury kunnen hebben die het schoonste geheel jureerd en dus kijkt naar de regels mbt kleding, dat de man ment, de wijze van optuigen enz.
Roxatte schreef:Bij ons is er een jury aanwezig en hebben ze ook meerdere prijzen: origineelste geheel, aanmoedigingsprijs, bestgaand paard en dan natuurlijk nog drie prijzen voor het ringsteken en de wisselbeker die je kan winnen...Moet bij jullie de ringsteker achterop staan of mag die naast de koetsier zitten Ibalia?
Roxatte schreef:Tinkert_tje, dus bij jullie hoeft de koetsier niet een man te zijn aan de foto's te zien.
Jullie zetten er ook een mooi plaatje neer; alles in zwart/wit, is voor het publiek ook leuk om te zien als er aandacht aan besteed is.
napie schreef:Ik heb in Appelscha enorm veel gezeur gehad omdat ik reed en man man deed steken. Ze maken het allemaal veels te oudbollig. Twee jaar geleden had een ander span het opgelost door dat de steker was verkleed als vrouw. Ik vond het wel humor, de jury was minder geamuseerd.
Hier worden helaas alleen prijzen gegeven voor schoonste geheel met authentiek gerij met als gevolg dat de mensen met recreatie aanspanningen steeds minder hun best lijken te doen om mooi schoon en orgineel aan de start te verschijnen. Ik zit met onze menvereniging in de organisatie er van en probeer er een prijs voor schoonste geheel recreatie aanspanning uit te krijgen.
Vickelientje schreef:Ik heb et inschrijfformulier uitgeprint![]()
Er staat wetenswaardigheden voor de speaker... wat moet ik daar invullen? en hoeveel? Ik weet niet hoe dat gaat, want ben nog nooit bij ringsteken wezen kijken.
Kan nog lachen worden dan he