[AR] Rode driehoek achterop de kar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

manie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 01:21

Lastig hoor een nieuwe wagen
Maar je vindt vast wel een creabea oplossing!

laura2span

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 09:25

Ik heb witte letter op een zwarte ondergrond van 12 cm geloof ik. Ik mocht zelfs in Vrouwenpolder gewoon starten zonder opmerkingen. Als het goed leesbaar is doet niemand moeilijk.

Ik heb mijn driehoek achterop mijn bokkussen zitten. Daar zittie niet in de weg en steekt ie niet uit. Ik weet dat het de verkeerde plaats is maar anders zittie gewoon in de weg.

Napie

Re: Rode driehoek achterop de kar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 14:18

Ik heb mijn driehoek ook op maat gesneden en midden op de wagen ipv links achter. Daar heb ik er geen plek voor en dan steekt hij gevaarlijk uit. Ik denk dat, vooral in deze omgeving met veel landbouw, de meeste mensen de betekenis wel kennen van de driehoek
Zoals je op de foto ziet is hij ook goed duidelijk als je in het donker rijd

Afbeelding

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 17:20

Ik dacht dat zo'n driehoek pas verplicht was vanaf een bepaalde breedte van je wagen. En bij smallere wagens voldoen dan gewone reflectoren.

Weet niet zeker of het klopt....

Dennis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 20:12

Zo zag het er bij mijn oude karretje ook uit. Ik had er ook een punt afgehaald om hem niet uit te laten steken.

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 20:24

superlotje schreef:
Ik dacht dat zo'n driehoek pas verplicht was vanaf een bepaalde breedte van je wagen. En bij smallere wagens voldoen dan gewone reflectoren.

Weet niet zeker of het klopt....

Juist andersom... Driehoek is altijd verplicht en (aantal) reflectoren hangt af van de breedte van je wagentje.