Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
flicka schreef:Wat is het voordeel van de BF London t.a.v. de Cheyenne voor buitenritten? Ik weet niet waar je nu op rijdt CarS?
willeke_nijs schreef:vind de service van barefoot belgië ook niet zo goed... Die van Nederland wel... 'k wou een voorpommel bestellen voor in m'n randoll's... Ik stuur een mail om te bestellen, en 'k krijg geen bevestiging van m'n bestelling zoals op de site wordt gezegd dat je die krijgt.... Dus afgewacht, misschien duurt het een paar dagen... Ook geen rekeningnr waar 'k op moet storten, dus kon niet betalen... Dan maar gemaild naar barefoot Nederland en die hebben dan een mail gestuurd naar barefoot België, vervolgens duurde het weer 14 dagen voor ik een mail terugkreeg van barefoot belgië... Ondertussen was 'k al een maand over en weer aan het mailen om dan pas vorige week m'n pakketje te krijgen... Nee ben over die service ook niet te spreken... Als ik iets bij barefoot wil bestellen zal het via Nederland gaan. Dan moet 'k maar werken met buitenlandse overschrijvingen en kost het me maar wat meer (zo'n overschrijving kost een paar euro)....
CarS schreef:Ik heb gister voor het eerst de dressuurversie van Barefoot(London) getest..
Nou dat is een aanrader hoor om te testen!!!!!!!!
Ben helemaal enthousiast(en ik ben een ontzettende muts met zadels).
Na een paar minuten was ik al om..
Geen van de nadelen(schuiven,wiebelig,slecht lichtrijden enz.) het was opstappen even een "iehhhhhh anders" gevoel en toen 2 uur lang genieten tijdens de rit.
Zit echt zoooo lekker en Quint liep lekker ruim ermee.
Ik ga heel de week testen en dan als een speer een zadel bestellen want die MOET ik hebben.
Twijfel nog wat over welke pad ik erbij neem maar daar ga ik nog even het i-net voor doorlezen....