Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LCharlotte schreef:Tis maar net "what sells" denk ik.
annemariev schreef:Maar wie verteld jou dat het verhaal van de familie juist is? Wij weten dat niet. Ik heb met verschillende mensen gesproken die zijn vader gekend hebben. Waaronder de dochter van monty, Laurel. Ik weet niet wat er gebeurd is. ik weet wel meer dan de meeste.
Cassidy schreef:Overigens kan ik niet zeggen dat hij fake is, daarvoor weet hij te goed waar hij mee bezig is. Maar het verhaal van een vrouw en kind mishandelende vader, die daarbij nog een moordenaar blijkt te zijn, is zoveel smeuiger....en daar dan nog bij dat hij het zelf heeft verzonnen, maakt het helemaal interessant. Veel interessanter dan als het zou blijken te zijn dat hij gewoon alles van zijn vader had geleerd. Of denken jullie niet?
Cassidy schreef:@ikke: Mag ik vragen wat er bij jouw onder die paar "levensgevaarlijke" methode valt, die MR geintroduceerd zou hebben?
jantineS schreef:Ik ben het zeer met IKKE eens!
En nog een ding. Het kan der bij mij niet in, welke methode je ook gebruikt. Maar ik ken het vooral van monty roberts. Een paard binnen 20 min zadelmak maken vind ik echt verontrustend..Maar goed, wie ben ik..
knolliepower schreef:@jantineS: dat vond ik ook een beetje vaag... Maar goed, hij moest natuurlijk bewijzen ofzo dat zijn methode beter werkte dan die van zijn vader (?)
Maar je kunt zijn methode toch ook wel toepassen maar gewoon uitsmeren over 2 maand ofzo?
Cassidy schreef:Dat is niet helemaal waar. Ik heb hem tijdens de Equitana in Essen met een jonge 2 jarige volbloedhengst bezig gezien waar eerst de Join-up werd gedaan, aansluitend Herman er op ging (de pop) en dat was het dan voor die dag. Zelfs met de pop in het zadel volgde er na de join-up een mega bok en steigerpartij. Kan me voorstellen dat hij zijn berijder ook niet en plein public in het zand wil zien happen...en het paard ook in dat geval weer een keer gewonnen heeft.
De paarden worden zeer zeker uitgezocht op bruikbaarheid...maar er worden geen concessie gedaan wat betreft de gradatie van de afwijking. Extreme gevallen worden zeer zeker getoond, maar hij gaat dan niet "the full Monty"