Olaf kon als eeste euhm... De clicker, ofjha, weten wat de clicker betekent. Daarna heb ik hem op het blok geleerd. En nu kan hij op het blok, volgen, stap en draf op commando. En we oefenen voor kusje In de winter hebben we niet veel gedaan dus hij heeft niet veel meer bijgeleerd.
op het blok ... nouja hij si nu lerende... hij leert echt snel want ik was uh...(niiet langer dan 10 min) bezig en toen zetten ik er 1 voetje op ... en nu doet het zelf zijn 2de er al bij ... echt snel (vind ik)
de jambette kon boefie als eerste. wist ik veel dat het zo heette, ik had het op tv gezien en ben toen gaan knutselen, waarna boefie als ik mijn been op tilde hij ook een been optilde, aan iedere kant kon hij het. daarna ging ik 'in de leer' bij debo en besefte ik dat een basis zoals stilstaan op commando toch ook wel handig is. daarna kon hij al gauw buigen, flemen, de pirouette, op het blok en later ook liggen, maar verder heb ik hem vrij weinig geleerd, hij is niet zo snel van begrip en gaat ook vaak voor aandacht zn trucendoos open doen, dus ben erg voorzichtig met wat ik hem leer, mede omdat er ook kleine kinderen mee omgaan. die het flemen geweldig vinden, maar stijgeren oid zou ik hem dus nóóít aanleren.. ben nu een klein beetje bezig met nee schudden, maar doe met boefie eigenlijk niet zo veel. pak hem er net eens bij als ik met rydar in de wei bezig ben en hij naast me een pootje staat te geven omdat hij ook wat lekkers wil, en dan moet hij dus ff een kunstje doen om ook wat te krijgen..
ik heb haar als eerste leren flemen Niet op momenten dat ze het net deed, maar ik heb haar eerst aangeleerd mijn vingertop aante raken met haar bovenlip en dan zo uitbreiden.
Gewoon eerst de basis... maar dat is niet echt een kunstje.. Dus zijn eerste kunstje was De Spaanse pas ( Aangeleerd door zijn vorige en nu weer verzorgster BunnyLover@ Boktt)