[LO]Jong Shetje Longeren .. ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 10:24

x
Laatst bijgewerkt door Kwanyin op 16-01-25 15:06, in het totaal 1 keer bewerkt

SiimOon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 18:13

hij is 4 jaar maar heeft een tijdje stilgestaan,, en toen kwam ik

qt_shetties

Re: [LO]Jong Shetje Longeren .. ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 12:36

zijn sommige mensen op hun achterhoofd gevallen ofzo??? lees ik nou dat er op een 1 jarige pony wordt gezeten door iemand van 50 kg??????????

en dan staat er in je profiel dat je zo van dieren en paarden houd? jullie denken niet aan het diertje, maar alleen aan je zelf, want voor dat paardje is dat het verre weg van goed!

dan denk ik alleen maar: jullie verdienen geen pony!

Marigold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 12:48

rijden op een pony van 1 jaar ??!!
ik schrik er van geef maar snel hier doe pony en kopen jullie lekker een hobbelpaard alsjeblieft zeg!!

arme, arme pony
heb je enig idee wat jullie hem aandoen?

aan de TS SiimOon wil ik de tip geven: begin even een nieuw topic voor je vraag, het is goed dat je begint met het opbouwen van de training, door middel van longeren en de pony is 4 jaar, prima toch?
ik weet zeker dat iedereen je er tips voor wil geven maar hier in dit topic is iedereen terecht afgeleid en boos om dat meisje die een veulen aan het verpesten is... ( )

LADPR

Re: [LO]Jong Shetje Longeren .. ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 14:41

linchen schreef:
Je kan beter jong leren. Kijk, rijden, dat doe ik echt niet (hoewel de eigenaar al wel eens op hem zit, maar dan word ik wel boos, zij is 50 kg) maar longeren lijkt me echt niet erg. ALs je een beetje meeloopt in het rondje, gaat prima hoor. Het werkt prima en als hij er lol in heeft. En hij vind het leuk om met je te werken, hij hoort mijn fiets aankomen, of mij aan komen lopen, komt hij gelijk al aangerent, om te knuffelen en te werken. Eerst werken we even en dan knuffelen we samen. Als hij er lol in heeft?

Volgens mij snap jij er geen ene hout van hoe het werkt.

EDIT: HGa jij eerst maar eens terug naar de manegelessen en neem daarna een oud verzorgpaard waar je van kan leren

SiimOon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 18:37

loveblacky schreef:
rijden op een pony van 1 jaar ??!!
ik schrik er van geef maar snel hier doe pony en kopen jullie lekker een hobbelpaard alsjeblieft zeg!!

arme, arme pony
heb je enig idee wat jullie hem aandoen?

aan de TS SiimOon wil ik de tip geven: begin even een nieuw topic voor je vraag, het is goed dat je begint met het opbouwen van de training, door middel van longeren en de pony is 4 jaar, prima toch?
ik weet zeker dat iedereen je er tips voor wil geven maar hier in dit topic is iedereen terecht afgeleid en boos om dat meisje die een veulen aan het verpesten is... ( )

Ik zal even een nieuw topic aanmaken

Zo'n veulentje van 1 jaar en dan erop zitten en al longeren !!?!?!!
Ik zeg verder maar niks, maar ik ben het er totaal niet mee eens !

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 20:17

Je hebt toestemming voor een nieuw topic, want hier heb jij niks aan.

Hier gaat ook een slotje op, ook al ben ik het met de reacties eens.