[NH] voor watjes??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:13

Ik word zeker wel voor gek verklaart, laatst werd er gewoon recht in me gezicht gezegt dat ik niet op m'n paard moet gaan rijden als ik hem natuurlijk wil houden. Zulke opmerkingen raken mij echt, mede doordat ik altijd aan het twijfelen en en aan het zoeken ben over hoe ik het beste voor mijn paard zorg.
Maar aan de andere kant zijn mensen volgens mij gewoon jaloers.

willeke_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 21:49

wat komt dat allemaal bekend voor!!! Ik reed vroeger op manège en heb nog altijd contact met sommige mensen op die manège. Ik krijg ook steeds commentaar dat het onverantwoord is hoe ik rij en dat ik niet veel zal bereiken in de dressuur en blablabla... Maar ik denk dan: ach laat ze zeuren! Ik bewijs wel dat het kan! De korste weg is niet altijd de beste en de meest onderhoudende... Ik kies liever voor een lange weg en blijvende resultaten! Bovendien door het rustiger aan te doen met het paard spaar ik de rug en het beendergestel en alle jaren die ik verspil volgens andere mensen komen er later dubbel en dik bij

Ik probeer als men er om vraagt ook uit te leggen waarom ik op deze manier rij en met m'n paard omga en dikwijls vinden ze het ook heel logisch!

Gewoon verdergaan hoe je bezig bent. Ieder heeft zijn manier van omgaan met paarden en mensen die voor 100% achter hun manier staan zal je toch nooit kunnen overtuigen. Je kan enkel tegenargumenten geven waardoor ze gaan respecteren dat wat jij doet ook goed is zonder je daarvoor af te kraken.

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 21:51

Ik wil met mijn peerd tzt ook optomingloos kunnen rijden......... maar voorlopig ben ik nog veel te afhankelijk van mijn harnachement, bp en helm........

Maar ooit, echt ooit kan ik foto's plaatsen dat ik zonder enig tuig aan het rondrijden ben

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 22:24

KiWiKo: Dat komt vanzelf. Ik had vroeger ook nooit gedacht dat ik dit ooit zou doen. Maar op een gegeven moment heb je het gevoel dat het kan en dan kan het ook omdat je er vertrouwen in hebt.

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 22:29

en dat is dus net wat ik bij mijn paard mis........ het vertrouwen..... Hij kan zoooooo achtelijk doen, ik bedoel echt mijn kop stoten aan het dak van de binnenbak...........

en das niet lachen

Maar ik weet wel dat het groeit, en dat ik naast zijn dressuur carriere ook gewoon lol kan hebben met hem.