[AR] [AR]Mag ik met deze kar starten?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

competa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 00:50

hoi.heb je site eens bekeken,.mooie pony trouwens!
en las toen dit:

Het is nu zaterdag 31 December, en 2 weken geleden hebben Romy & ik te horen gekregen dat Romy een afwijking heeft aan haar luchtwegen, nadat ze geregeld last kreeg van bronchitis.
We zijn erg geschrokken van dit nieuws, wat betekent dat Romy haar luchtwegen steeds nauwer worden, en zij hier uiteindelijk aan zal sterven.

mischien een vervelende opmerking van mij ,maar bedoel t absoluut niet vervelend,maar als je weet dat je pony het steeds benauwder krijgt,.waarom wil je dan wedstrijden met haar gaan rijden?is dat niet te inspannend voor haar?kun je t dan niet beter rustig aan doen met haar en dus geen wedstrijden lopen?
nogmaals,.bedoel dit niet rot,.maar vroeg t me gewoon af

Dennis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 09:10

Romy is nog super fit en beweging(en dus een goede conditie) zal haar juist helpen om ook nog heel lang fit te blijven.
Romy is een heel nuchtere pony, dus over de stress rond wedstrijden zit ik ook helemaal niet in. Wat dresuur en vaardigheids proefjes kunnen nog makkelijk(ze geeft nu ook aan dat ze het hele uur hard wil en ze geeft zelf heel goed aan als het niet wil).

Dus waarom niet een droom waar maken zolang het nog kan?

Ik heb dus eventjes voor Saskia geantwoord , Romy staat bij mij op stal.

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 17:46

Als je alleen d/v wil rijden mag je ook met een tweewieler starten. Je hebt tegenwoordig een heleboel leuke tweewielertjes voor shetlanders met leuke prijsjes.

Dit wagentje vind ik persoonlijk ook 6x niks als ik heel eerlijk ben.

Dennis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 17:53

Volgens mij is Saskia nu aan het kijken naar een concours wagentje. Die zijn er ook wel niet te duur te vinden.

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 17:56

Ja inderdaad, maar omdat dat al een paar keer aangehaald werd, en de tweewieler eigenlijk nog niet als leuke optie naar voren kwam.

Dennis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 19:45

Die 2wieler die ik heb past Room maar net voor, eigenlijk is ze ff te groot daar voor. En ze wil er misschien nog officieel mee starten, dus kan je het best meteen een goeie wagen kopen.

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 17:09

Ja maar dressuur en vaardigheid mag met een tweewieler. Alleen voor marathon heb je een vierwieler nodig.

Sassieja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-06 19:22

competa schreef:
hoi.heb je site eens bekeken,.mooie pony trouwens!
en las toen dit:

Het is nu zaterdag 31 December, en 2 weken geleden hebben Romy & ik te horen gekregen dat Romy een afwijking heeft aan haar luchtwegen, nadat ze geregeld last kreeg van bronchitis.
We zijn erg geschrokken van dit nieuws, wat betekent dat Romy haar luchtwegen steeds nauwer worden, en zij hier uiteindelijk aan zal sterven.

mischien een vervelende opmerking van mij ,maar bedoel t absoluut niet vervelend,maar als je weet dat je pony het steeds benauwder krijgt,.waarom wil je dan wedstrijden met haar gaan rijden?is dat niet te inspannend voor haar?kun je t dan niet beter rustig aan doen met haar en dus geen wedstrijden lopen?
nogmaals,.bedoel dit niet rot,.maar vroeg t me gewoon af

Denk je nou echt dat ik het zou doen als het niet kan?
Alles het beste voor mijn pony, en juist veel beweging is goed voor haar.
Hoe meer hoe beter, omdat dan haar hart en longen beter in conditie blijven.

Ik ben nou naar een andere concourswagen aan het kijken.