Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WildWings schreef:En als bokt je niet bevalt wat doe je hier dan nog? Jij geeft nu toch ook weer commentaar, maar dan op bokt zelf.
Verder, iedereen mag zijn mening geven. En de join-up gewoon 'voor de lol' doen, en al helemaal bij een paard dat helemaal niet dominant is, waarbij het eigenlijk niet nodig is, vind ik ronduit slecht te noemen.
Mensen die ertegen zijn en die het in zo'n topic zeggen, willen alleen maar mensen ervoor behoeden nog een keer de fout te maken te denken dat de join-up slechts is liefs en onschuldigs is.
Ramona_lief schreef:WildWings schreef:En als bokt je niet bevalt wat doe je hier dan nog? Jij geeft nu toch ook weer commentaar, maar dan op bokt zelf.
Verder, iedereen mag zijn mening geven. En de join-up gewoon 'voor de lol' doen, en al helemaal bij een paard dat helemaal niet dominant is, waarbij het eigenlijk niet nodig is, vind ik ronduit slecht te noemen.
Mensen die ertegen zijn en die het in zo'n topic zeggen, willen alleen maar mensen ervoor behoeden nog een keer de fout te maken te denken dat de join-up slechts is liefs en onschuldigs is.
Lekker aanvallerig gelijk. Ik geef zelf ook commentaar, maar dit worden van die "zeiktopicen" waar minstens 50x wordt gezegd hoe "dom" dat meisje bezig is. Dat hoeft niet! Na 3x weet ze het wel hoor geloof mij maar. En kan je haar tegen houden? Vast niet.
Blue_Star schreef:TS reageert niet meer en in haar profiel zie ik het paard Prince niet staan
ijslanderfan schreef:cool! Hoop dat je je paard nu beter begrijpt.
En laat iedereen toch! Bokt kan af en toe zo zeuren... ga er gewoon van uit dat ze het gedaan heeft om te leren...
kroetietjuh schreef:Blue_Star schreef:TS reageert niet meer en in haar profiel zie ik het paard Prince niet staan
De reden dat hij niet in mijn profiel staat, is omdat ik nog niet zoveel tijd daar aan besteed heb, en omdat ik ook een eigen leven heb, dat niet alleen maar bestaat uit bokt.nl
Alhoewel somigen denken dat ik het gewoon voor de lol heb gedaan, wat dus NIET zo is, wat wel de reden is, dat doet er nu toch al niet meer aan toe.
Wat geweest is is geweest en kan niet meer verandert worden.
ijslanderfan schreef:cool! Hoop dat je je paard nu beter begrijpt.
En laat iedereen toch! Bokt kan af en toe zo zeuren... ga er gewoon van uit dat ze het gedaan heeft om te leren...
Boris94 schreef:Ik heb het even snel doorgelezen. maar ik heb niet echt een antwoord gevonden waar ik iets mee kon. Nu weet ik helaas nog niet wat ik zou moeten doen als mijn paard weer die signalen bij het longeren afgeeft. Ik denk dat niemand het weet.
WildWings schreef: