Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nimue schreef:"Een badje biotex", hoe doe je dat precies?
Mijn pony heeft weinig problemen met rotstraal, maar ze heeft wel een wat dunne zool. Ze heeft nu 2x een zoolzweer gehad, en die behandelden we dan o.a. door haar een kwartiertje in gekookt (en ook weer een beetje afgekoeld) water met biotex erin te weken. Bedoel je zoiets, maar dan om de beurt alle vier de hoefjes?
smurf schreef:je had maar de helft van de link tussen je tags gezet, het is een hele lange link, hij moet altijd eindigen op .jpg (of .jpeg)
Geen wonder dat die schimmel zo wit is met al die biotex (groen)
toverpaardje schreef:Mijn fjordje heeft welgeteld jaren geleden 1 maal op ijzers gestaan. En ik was zielsgelukkig toen die krengen er weer onder vandaan waren, ze kon er niet eens fatsoenlijk op lopen en gleed alle kanten op, het was gewoon gevaarlijk zelfs..
Off topic...
O Tanja, nog bedankt over je PB met info over je lamswollen bareback pad. Erg leuk en interessant.
Flurk schreef:toverpaardje schreef:Mijn fjordje heeft welgeteld jaren geleden 1 maal op ijzers gestaan. En ik was zielsgelukkig toen die krengen er weer onder vandaan waren, ze kon er niet eens fatsoenlijk op lopen en gleed alle kanten op, het was gewoon gevaarlijk zelfs..
Off topic...
O Tanja, nog bedankt over je PB met info over je lamswollen bareback pad. Erg leuk en interessant.
wat heeft dit met teren te maken?
Jovarna schreef:Nee, dat OT-berichtje was van jezelf.
Maar vertel eens, je schreef dat de natuurlijk bekapper zou komen voor een ander paard. Is hij/zij inmiddels geweest? Vertel eens!