Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marleen_usar schreef:Iemand enig idee welke maat ik moet hebben voor mijn paard van 1m66 ?
callippo schreef:Voor paarden met een hoge schoft is het misschien een idee om een pad te maken met uitsparing, net als je wel bij dressuurzadels ziet. Zou daar animo voor zijn? (kan wel eens een proef-pad maken)
tamary schreef:natural ride deluxe bv heeft een soort plastic miniboom/schoftboog waar de singel en stijgbeugels aan zitten. Een goede pad onder de barebackpad wil vaak ook wel helpen om de pad te stabiliseren zodat deze met beugels ook blijft liggen.
toverpaardje schreef:Wow wat een prachtig BBP die ziet eruit alsof je erin kan overwinteren in Rusland..
Huertecilla schreef:tamary schreef:natural ride deluxe bv heeft een soort plastic miniboom/schoftboog waar de singel en stijgbeugels aan zitten. Een goede pad onder de barebackpad wil vaak ook wel helpen om de pad te stabiliseren zodat deze met beugels ook blijft liggen.
Ik heb/gebruik een DeLuxe pad en heb een Barefoot gehád.
Het is NIET goed om met de stijgbeugels op de DeLuxe te klimmen: gebruik een kruk.
Jovarna schreef:callippo schreef:Voor paarden met een hoge schoft is het misschien een idee om een pad te maken met uitsparing, net als je wel bij dressuurzadels ziet. Zou daar animo voor zijn? (kan wel eens een proef-pad maken)
Ja, daar heb ik wel belang bij!