Ik denk eigenlijk niet dat het zijn eigen website is, misschien dat hij die voor een ander heeft gemaakt, maar het is een website van DJ psych, die voor zichzelf werkt. Zou natuurlijk kunnen hoor, dat hij daarbij nog studeert en internationaal ment of groomt.... maar lijkt me wel beetje onwaarschijnlijk. Ben in ieder geval ook wel erg benieuwd.....
ik heet joyce, ben 25 jaar en rij dressuur met mijn eigen paardje Cheyen . daarnaast ga ik ondertussen al sinds '99 mee met de samengestelde menwedstrijden. de eerste jaren met Edwin van der graaf en de laatste 4jaar ofzo met Theo Timmerman. heb daarnaast ook een aantal jaren in de paarden gwerkt maar ben toch maar weer naar school gegaan. ben nu bijna klaar met mijn opleiding fysio en wil dan doorleren voor osteopathie voor paarden... heb idd nog te weing posts maar heb nooit zo heel veel tijd..
Ons streven is om 3 a 4 officiele marathons te rijden en 1 of 2 oefenmarathons, waaronder de marathon van onze eigen vereniging... Weet niet of die 2e nog komt, de oefenmarathon te Leek is afgelast heb ik begrepen, of komt helemaal niet meer??? (geen idee of dit klopt hoor... )
Wij rijden ook ongeveer 1x per maand. Onze voorkeur gaat uit naar tweedaagse wedstrijden omdat we maar met zijn tweeen op pad zijn en na de dresuur moeten omspannen. Soms heb je daar maar een half uur voor en dat is voor ons te kort. Want we vinden het ook belangrijk dat de pony's netjes in de beschermers staan en dat het omspannen op een veilige manier gebeurt. Dit jaar mogen we klasse 3 starten en konden we eindelijk voor Zelhem inschrijven. De pony's hebben daar een aantal jaar geleden ook meegedaan en we hebben er dus een speciaal gevoel bij helemaal omdat ze al 18 zijn en het dus misschien wel de laatste kans is. Verder willen we dit jaar naar de nationale mendag. En waarschijnlijk gaan we starten met een nieuwe wagen, nu worden we herkend omdat we nog met een zelfbouwer rijden.
Ja, het zijn echt toppertjes. Zeker Bennie, die show-er maar Venno doet gewoon zonder mopperen het zware werk en meest belangrijke werk. Schalkhaar??? Vast wel, maar moet even denken. Was dat met het luchtkussen in de binnenbak?
Daar was onze voorpony te sterk in de eerste hindernis en schoten we bijna verkeerd. De hindernis met de planken ging super, hard naar de finish, klein stukje nog naar rechts....bleek Marja op haar linkerteugel te staan en kon ze dus niet haar hand naar voren doen waardoor we voorbij de finish schoten. En in de waterbank gingen we wel erg ver tegen de wand op. We dachten op nog geen 0.2 seconden tweede te zijn geworden maar met de prijsuitreiking bleek de andere gediskwalificeerd te zijn. Waren we toch nog eerste en was onze vriezer weer gevuld, erg lekker.
Waren jullie degene die we onderweg ernaartoe al tegenkwamen. En degene in de vaardigheid is Ronald Kloppenburg met zijn hackney's. Hij is de zoon van mijn vriendin en we vonden het net zo gezellig dat we weer samen een wedstrijd hadden en ook flinke concurentie. Hij is veel sneller in de hindernissen maar we winnen toch regelmatig doordat we vaak foutloos rijden. Hij was een poortje in de vaardigheid vergeten en ging gelijk de eerste dag al naar huis.