bitloos

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jackie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 01:22

midgie schreef:
Ik rij op het moment ook veel met bosal en moet zeggen dat me dat heel goe dbevalt , mijn paardje reageert er super op ,
Je kan al een hele set kopen , met een goede kwaliteit bosal en hoofdstel en mecate voor 100 euro.

voor dat geld krijg je geen fatsoenlijke bosal en mecate. voor een goeie bosal alleen ben je al een paar honderd euro kwijt.

Bacchus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-05 09:32

jackie schreef:
midgie schreef:
Ik rij op het moment ook veel met bosal en moet zeggen dat me dat heel goe dbevalt , mijn paardje reageert er super op ,
Je kan al een hele set kopen , met een goede kwaliteit bosal en hoofdstel en mecate voor 100 euro.

voor dat geld krijg je geen fatsoenlijke bosal en mecate. voor een goeie bosal alleen ben je al een paar honderd euro kwijt.

En waarom zijn ze zo immens duur vergeleken met america als ik alleen de amerikaanse ebay neem om te zoeken dan vind je er zoveel, maar allemaal kunnen ze niet buiten america leveren (in hele kleine lettertjes)?

midgie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 23:44

jackie schreef:
midgie schreef:

Nou ik zou zeggen kom eens kijken naar de kwaliteit , ik gebruik hem zelf al een paar maanden en er is niets mis mee.

Tuurlijk heb je ze ook van 300 euro , die verkoop ik zelf ook , maar voor sommige mensen is dat niet wegelegd, en deze set is gewoon van erg goede kwaliteit voor een leuke prijs.