inderdaad die drukplekken die arab nu heeft zijn ontstaan door puntbelasting

alleen vond ik bij het BFtestzadel inderdaad het zadel wel wat warm voor een paard met al die pads en toestanden...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Buitenzinnig schreef:Jammer HC, dat je het aantal mensen/paarden dat dit soort tochten op boomloos wèl goed doorstaat, niet kent.
Buitenzinnig schreef:Blijft een oeverloze discussie vanwege een verschil in inzicht.
Huertecilla schreef:Buitenzinnig schreef:Blijft een oeverloze discussie vanwege een verschil in inzicht.
...en een verschil tussen van horen zeggen en zélf doén.
De twee uur van AM is voor mij normale routine per dág. Vier is geen uitzondering. Vraag Bandida hoe Arabella, waar ik het meeste mee rij, daar onder is
BZ; het verschil tussen de mening van jou en mij is het fundament er onder:
- jij verkoopt boomloos, mij is elk merk of type een worst
- jouw 'ervaring' is uit tweede hand en ik doé het
Jouw woord 'inzicht' vind ik derhalve ongelukkig gekozen
Buitenzinnig schreef:Jij weet niet wat ik rij...of hoe lang.
Citaat:Maar het maakt allemaal niet uit...jouw mening vs mijn mening...de conclusie er uit is voor rekening van de anderen in dit geval va Ara.
Antheman schreef:HC; wat ben je weer onuitstaanbaar.
Huertecilla schreef:@trektocht: http://www.synergistsaddles.com/saddle_accessories.htm
past ook allemaal achter boomloos.
Antheman schreef:... ook gewoon in NL te verkrijgen hoor.
Huertecilla schreef:Antheman schreef:... ook gewoon in NL te verkrijgen hoor.
Sorry voor het plaatsen van de link dan; we wachten met smart op de NL-link.
gentille schreef:kan je voor een trektocht op een boomlooszadel dan het beste de ingereden inlages erin laten zitten? of nieuwe inlages erin.
en is de manier van bepakken anders dan bij een boomzadel?
groetjes shannon
gentille schreef:haha,
Antheman, tot nu toe ben jij de eerste die op al mijn vragen antwoordhahaha
Shannon