Ik ga een poning doen met onze tinkermerrie van 152 cm.Ze sleept op dit moment wel al de autoband en dat gaat goed. Zaterdag kunnen we ons aangekochte karretje ophalen,en dan moet het echte werk gaan beginnen.Mijn Tinker is bijn a11 jaar oud.
ja vertel niet bij wie want er word genoeg over anderen geroddeld en dat wil ik niet over hem het topic was met welke paarden je ment en niet over mij ik vind het ontzettend leuk om ook over andere ervaringen ed te horen en het niet over mij of andere personen te hebben discussie gesloten
Huh, wie heeft het over roddelen? Ik snap je probleem niet zo. Dit is toch een topic waarin je vraagt met welke pony je ment... Daar mogen toch ook wel de shetlander mensen in reageren ondanks dat ze een eigen topic hadden? Of zie ik het nu verkeerd?
Ik rijd aangespannen wedstrijden met kleine maat hackney's. Meeste pony's hebben een stokmaat van 1.32m, we hebben er ook eentje net boven de 1.20m. Op dit moment enkelspan en tweespan. Wagens zijn een concourswagen, een gig (bug) en een spider. Staan wel enkele foto's in mijn profiel.
Ik men zelf met een vijfjarige NRPS-pony van 1.46 ( ). We zijn nu bezig met een andere van 1.55 te betuigen.
Ik snap niet dat het geheim moet blijven bij wie je groomt, sorry maar al die mensen waar ik bij groom of heb gegroomd wordt niet over geroddeld. wie het zijn?
Dirk van Beckhoven enkelspan NRPS 1.36 Geert Bongers enkelspan en tandem Forresters 1.43/ 1.51 Ard Roldaan vierspan welsh A 1.18/ 1.20 Constance Groeneveld idem Loek de Wit vierspan welsh cobs 1.35
Ik heb mezelf vandaag overtroffen geloof ik. Ik kan foto's plaatsen
Dit is mijn NRPSer
Dit mijn welshje van 1.35 in de marathon
Hier in de dressuur
Dit is mijn welshje van 1.45 van deze pony heb ik nog geen wedstrijdfoto's van hij is pas 3,5 jaar. Ook van het tandem (de palomino en vos welsh samen) heb ik nog geen digitale foto's
De eerste foto (koffievos) is 22 jaar en is een dochter van Ilkay een volbloed arabier. Ze is nu gepensioneerd (de foto was van april dit jaar)
De vos (in stal) is een volle broer van de palomino alleen een jaartje jonger, 10 cm groter en een ander kleurtje. De vader is Wheemhoeve's Robbin (een palomino B-Welsh).
Met Honey (shet, hassan v. Bunswaard x Kasper v. Vliek) rij ik sinds kort puur recreatief door de polder.
Daarnaast ben ik bezig om alles te leren hoe je een combinatie netjes rijdt en showt, aangezien het het plan is om te gaan groomen bij de combinatie van mijn stalgenoot. Dit is een kleine maats Hackney, roan, 5 jarige ruin, v. Convictions Boy