uhm.. een grote 20x60 bak.. binnen en buiten.. en veel weide.. etv. paddock als meneer te dik word..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Die matrassen kun je gebruiken, het hoeft niet hoor. Als je zelf de voorkeur geeft ana stro dan kan dat ook gewoon. Persoonlijk denk ik dat het qua ligcomfort weinig uitmaakt. Het voodeel van (kracht)voerautomaat is niet aleen dat ze individueel gevoerd worden maar ook zoveel mogelijk kleien porties verdeeld over de dag. Meeste mensen voeren 3 keer en hooguit 5 keer per dag (natuurlijk niet zo als ze onbeperkt hooi krijgen) Het maag-darm stelsel van het paard vereist dat ze de hele dag door (naja zo'n 18 uur per dag) eten terwijl ze zo veel mogelijk bewegen. Als je daaraan kan voldoen dan is dat natuurlijk geweldig en daar heb je zeker geen automaat voor nodig. Paarden in de wei is natuurlijk het fijnste, maar helaas vind de wei in grote delen van NL dat niet zo best in de winter en dan lijkt me een combi van de twee wel ideaal. 
. Mijn peerd staat momenteel op een enorme weide samen met nog 6 anderen en die 'eisen' vind ik belangrijker dan het kunnen controleren van de ontlasting.
ze zijn perfect voor mijn paardjes! heb genoeg weiland voor ze en de stallen zijn ruim en licht!
en nadat stond ze bij de uitgang van de wei te wachten zodat ik haar wel weer op zou halen...en bij mij is het zo als er 1 naar binnen wil gaat de rest ook netjes bij de uitgang staan zodat ik ze op kan komen halen
mijn paardjes staan nu best wel graag op stal! zo snel het echt vies weer buiten is met regen en kou willen ze ook liever niet naar buiten...